neděle 30. října 2016

Nivea Soft - Hydratační krém - Notino.cz

 Nivea, tato dnes už světoznámá značka, byla založena v Německu roku 1911. Na jejím počátku stál farmaceut Dr. Oscar Troplowitz, který dokázal spojit olej a vodu do stabilního krému. Tento krém nebyl přínosem jen v oblasti medicíny, ale i v oblasti kosmetiky. Právě tak vznikl dnes už legendární krém Nivea..

Niveu asi známe každý z poliček našich maminek. Možná Vás s ním mamka mazala, když jste byli malí nebo ho používáte, každopádně dnes bych se s Vámi chtěla podělit o můj názor na tento Krém Nivea Soft. 


Asi bych začala vůní. Vůně tohoto krému je jako klasická Nivea. Krém je univerzální tzv. je na ruce, tvář a tělo. Krém používám někdy na namazání rukou, ale na to mi přijde trochu mastný, ovšem ruce krásně vyživý a to hlavní je, že nejsou vůbec suché. I tak, ale preferuji spíše nemastné krémy, které se hned "vsáknou" 


A asi jako nejčastěji tento krém používám na pleť. Vždy po umytí mám obličej vysušený a tak potřebuje trochu promazat. V tomto případě sahám po tomto krému, který mi krásně vyživý pleť a hydratuje ji. Pleť zůstává krásně heboučká a hlavně není suchá!  S krémem jsem spokojená. Ovšem není to krém na pleť s akné, takže nemůžete čekat, že se Vám hned stratí akné, že? Krém je určený hlavně k tomu hydratování.. 
Já vlastním tedy krém 50ml a musím říct, že mi bohatě stačí, protože je ho tam hodně a taky bude trvat, než ho celý spotřebuji. Pokud si mažete celé tělo, zase je lepší si koupit ten větší. 

Účinky:


  • >intenzivně hydratuje
  • >osvěžuje pokožku
  • >poskytuje pleti ochranu
  • >zvláčňující účinky
  • >zanechává pokožku hedvábně jemnou a pružnou

Kupovat můžete na Notino.cz

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)