neděle 6. listopadu 2016

Oligodermie - Krém pro problematickou pleť - Máš mastnou pleť? Mám pro tebe řešení! - Zdravi-krasa.cz

Máš mastnou pleť? Mám pro tebe řešení!- Asi kvůli tomu jste rozklikli tento článek, nemám pravdu?
Dostala jsem na testování krém od Zdravi-krasa.cz 
Tedy měla jsem možnost si vybrat něco od Oligodermie. Zaujalo mě plno produktů, ale asi nejvíc tento krém na mastnou pleť. Asi se ptáte "Co od krému očekávat?" to se dozvíme zachvíli! Teď si pojďme říct něco o značce Oligodermie.



O Oligodermie:
Oligodermie je francouzská kosmetika a založil ji Dr. Jean Jacques Legrand, který položil základy estetické medicíny. V Paříži otevřel vůbec první kliniku estetické chirurgii na světě.
Značka letos slaví 40 let! Řada pro domácí péči staví na stabilních základech profesionálních kosmetických přípravků. Veškeré patenty a a technologie pocházejí z vlastní laboratoře, což zajišťuje nejvyšší kvalitu. Profesionální kosmetiku ve světě využívá více než 10 000 kosmetických salonů.

 Jak tedy dopadlo testování krému na problematickou a mastnou pleť?

Krém je určený především na problematickou a mastnou pleť. Vybrala jsem si ho už proto, protože mám hodně problematickou a mastnou pleť.  Můžu říct, že s krémem jsem hodně spokojená. Voní úplně krásně a jemně, není to žádná silná vůně, která by někomu vadila.  Je to jeden z mála krémů, který opravdu splňuje to co má. Krém není vůbec mastný - hned se vstřebá. Kdo čte můj blog už déle, tak ví, že nemám moc v oblibě mastné krémy. Krém se aplikuje velmi lehce. Má takovou zvláštní pumpičky, kterou zmáčknete a krém teče. Testovala jsem ho asi měsíc a výsledky jsou opravdu vidět. Krém má takovou bílou barvičku, ale je průhledný. Nebojte nebarví tak, že by jste měli bílou pleť.A asi se ptáte jaké jsou teda výsledky? Zaregistrovala jsem hned lepší stav pleťi. Krém také krásně vyčistí vaši pleť,  reguluje tvorbu kožního mazu, stahuje póry a asi to nejlepší je, že zmatňuje  a zkrášluje pleť! Krém vypadá na první pohled že je tuhý, ale když ho začnete rozmazávat tak je docela tekutý a tak se rozmazává velmi snadno a dobře. Stačí, když jednou zmáčknete  pumpičku a rozmažete třeba na čelo.Tak to bohatě stačí není to nic takového, že musíte mít plno toho krému, to ne! Stačí jednou zmáčknout a ta troška vystačí na danou část pleti, takže třeba na nos.
Kolik takový krém stojí? Nelekněte se! Krém stojí 890 Kč ( 50ml) Ano je to docela dost, ale vydrží Vám dlouho a také splňuje to co má. Radši si připlaťte za kvalitní krém, než aby jste si koupili krém za 50 Kč z kterého budete mít tak akorát problémy a ekzém.
Krém koupíte na e-shopu ZDRAVI-KRASA.CZ





Co říkáte na tento krém?






1 komentář:

  1. Ahoj. Já jsem si koupila také tento krém a od stejné řady i odličovací gel a tonikum. Tonikum jsem si docela oblíbila a stále používám. Ale krém mi vůbec nevyhovuje. Pleť se mi po něm více mastí a dokonce se mi více dělají uhry.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)