čtvrtek 17. listopadu 2016

Mega Spotřebováno - Podzim 2016

Sice ještě není konec podzimu ještě je před námi skoro půlka listopadu, ale rozhodla jsem se napsat spotřebováno už dnes. Nebude to takové klasické spotřebováno třeba pár věcí. Mám toho tu mnohem více! Dá se říct, že straaašně mooc! Jsem prostě typ člověka, který rád spotřebovává kosmetiku! :D
Abych to dala dohromady tak všechny tyto produkty jsem spotřebovala cca za ty 2 a půl měsíce.


Je toho strašně mooooc! Ale jdeme na to.!


Jako první tu mám tři šampony. Ten první od leva je z Avonu. Je to šampon a kondicionér 2v1 a je proti lupům. Já trpím na lupy. Šampon stál cca 60 Kč, takže na tu cenu dobrý. Myslím, že mi i docela pomohl, takže můžu doporučit! Další šampon je od SCHWARZKOPF.Vlastně oba dva jsou od Schwarzkopf. Ten druhý z leva je proti žlutým tonum. Já ho používám na zesvětlení. Nechám ho cca 15min působit a přijde mi fajn. Dokonce i trochu zesvětlí. Není to nic extra, ale prostě nemáte úplně "žluté" vlasy. A ten třetí od leva  je z extrakty z mučenky a je určený na mastné kořínky a suché konečky. Musím říct, že po tomto šamponu jsem měla hodně lupy a ani nijak nepomáhá. Vlasy jsem si musela mít každý den, protože jsem je měla neuvěřitelně mastné. Za mě tento šampon nedoporučuji.



První z leva je mastička předepsaná od kožního. Mám tak trošku problémy s ekzémem a tak mi předepsal tento strašně mastný krém. Nesnáším mastné krémy! Nejhorší je to, že jsem si musela mazat celé tělo a byla jsem celá mastná, strašně dlouho trvalo než se krém vsákne, takže za mě hrůza. Ale je hlavní, že mi pomohl. Jako další je krém na nohy z Avonu. Jedná se o hydratační krém, který krásně voněl a byla jsem s ním spokojená. Další tu mám masku z Oriflame, tu už mám strašně dlouho a jelikož smrdí, tak ji musím vyhodit. A masky od Freemanu nemusím ani popisovat. Na ty jsem dělala samotnou recenzi, kterou najdete na blogu.





Asi v září jsem dopoužívala cucačky HAIRBURST, které byly jedním z nejlepších vitamínů na vlasy. Recenzi i moji "PŘEMĚNU" najdete na blogu. Další je kondicioner z Avonu, který je určený pro normální a mastné vlasy. Nevidím rozdíl u kondicionérů. Po každým mám hebké a lesklé vlasy. Kondicionér od Timoteí jsem měla moc ráda. Vlasy krásně heboučké a leské a šly krásně rozčesat! Navíc je bez parabenů a strašně krásně voní asi po avokádovém oleji, i když já cítím kokos.


Dále tu mám úžasný tělový sprej od Avonu. Ale jestli mám popisovat výdrž tak nic moc, je to spíš na léto na osvěžení, protože vůně se hned ztratí a nejde cítit. Dál tu mám odlakovač CORAL, který byl takový normální. Sprcháč od ZIAJA mám taky ráda. Už jen proto, že je přírodní a krásně voní. Další odlakovač tentokrát od VIETNAMCŮ. Je asi nejhorší odlakovač, který jsem kdy měla! A dva laky na nehty, které jsem dopoužívala a logicky tam už nic nebylo tak po okrajích vyschly.
Šampon Batiste miluji! Nebudu ho více popisovat, protože jsem už i na něj psala recenzi.  Pěna na holení od BALEA! Pro mě úplně luxusní obyčejná a voňavá pěna na holení! Nepotřebuji nějaké drahé, stačí mi bohatě tady tato, kterou jsem pořídila asi za 30 Kč v DM. Parfém Avon DREAMS. Parfém jsem používala s mamkou hlavně v létě, protože byl takový letní a prostě se hodil spíše na léto. Krásná jemná vůně, která vydrží poměrně dlouho.
Peeling  AVON. Voní po jogurtu a za mě úžasný. Peelingová zrníčka má docela velká, takže krásně odstraní starou kůži. Vzorek NUXE. Jedná se o oční krém, který byl fajn. A jako úplně poslední produkt je krém na nohy od AVONU. Zvláčňující krém na nohy, který pomáhá zjemnit suchou pokožku . Výsledky by mě měli dostavit po 2 týdnech pravidelného používání. U mně se teda žádné výsledky nedostavily. Prostě takový obyčejný krém.

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)