neděle 12. února 2017

5 měsíční výzva - Zhubni do léta!

♥Ahoj všichni♥
Tento článek jsem Vám slibovala docela dlouho a už jsem se konečně dokopala k tomu, abych ho napsala. Blíží se léto, je po Vánocích a co takhle naběhnout na zdravější stravu a do svého života více zařadit pohybu? Určitě jste taky ten případ, kdy by jste chtěli zhubnout nějaké to kilo a právě jsem se rozhodla k této dá se říct "výzvě" s tímto článkem jsem si dala velkou práci, tak snad to k něčemu bude. 😘😏😏




Pokud jste ten případ, že chcete zhubnout třeba 3-5 kg nebo se řadíte mezi ty 10-15kg tak budete logicky muset změnit stravu. Se vším Vám ráda pomohu a pokud by jste se chtěli na cokoliv zeptat můžete mi napsat na email > Kerinicaopica@seznam.cz <
V prvé řadě je potřeba vyřadit sladkosti, které máte doma. Ano vím, je to těžké, ale třeba je někomu dejte a zaměřte se spíše na ty Musli tyčinky, ale bacha na ně! Né všechny jsou zdravé. Je potřeba sledovat složení. Většinou ty které stojí okolo 3,90Kč tak asi nebudou ty nejzdravější..
Třeba v DM drogerii seženete různé proteinové tyčinky nebo ty zdravější, které se cenově pohybují okolo 25Kč.
Další důležitá věc je snídaně. Ano budete si muset přivstat, ale rozhodně nevynechávejte snídani. Je opravdu hodně důležitá. Sama jsem s tím měla problémy. Nesnídala jsem a to byla velká chyba!
Dostáváme se k další části - CO NA SNÍDANI?
Na snídani jsou dobré třeba Ovesné vločky, které si můžete udělat s mlékem a dát do této "kaše" různé ovoce, semínka nebo také chia chemínka, které jsou taky zdravé.
Dále si můžete udělat třeba na zdravější způsob lívance. Pokud by jste chtěli recept - stačí napsat do komentáře. Nemusíte snídat "zdravé sladké" ale můžete si udělat  nějakou pomazánku třeba z avokáda či z červené řepy. Je opravdu hodně možností. Já většinou snídám bílý jogurt dám si do něj kousky ovoce a semínka a trošku osladím medem nebo třtinovým cukrem.





Prostě vyřaďte ze svého jídelníčku sladké a hlavně slazené nápoje. Různé coca coly, kofoly, ondrášovky na to zapomeňte! Začátky jsou vážně hodně těžké sama jsem si tím procházela. Pro začátek můžete pít neslazené ovocné čaje nebo také bylinné čaje. Pokud Vám nechutná obyčejná voda tak pijte vodu s citronem! Zrovna po ránu Vám krásně nastartuje metabolismus a nakopne Vás do nového dne! Já jsem obyčejnou vodu přímo nesnášela. Byla jsem zvyklá pít sladké nápoje, vodu se šťávou, colu a tak různě. Říkám začátky jsou nejtěžší a je třeba to zvládnout. Hodně obtížné to bude pro ty co jsou naučený a mají ten svůj "režim" že za celý den nesní ani kus ovoce či zeleniny, nebo pijí jenom slazené nápoje, jsou zvyklé na smažený sýr a hranolky. Ale řeknu Vám to asi takhle. Každý si dokáže najít svou cestu a pokud vážně stojí o to, aby se sebou něco udělal tak se vzdá i těchto nezdravých jídel.Něco jiného je jednou za čas. Jednou za čas si dopřát můžete, ale né aby jste denně jedli tunu brambůrků. Takhle cesta nepovede. Pokud pro sebe něco chcete udělat tak dělejte! Věřte si!
Další takové téma je motivace. Tu se Vám budu snažit nějakým způsobem dodat, ať už jakkoliv.
Uvědomte si, že pokud máte 150kg tak Vám hrozí vážné zdravotní problémy. Bude léto, tak se zamyslete jestli chcete u moře ležet jako nějakej tučnák. Budete se stydět jít kamkoliv. Budete se stydět nosit nějaké oblečení třeba šaty. Budete se přikrývat ručníkem, aby jste zakryly svojí postavu. Stojí Vám to opravdu za to?
Motivace je opravdu důležitá a pokud ji ztratíte, je to o to těžší.
Najděte si něco co Vás bude bavit. Já nevím třeba na jaře jezděte na kole, chodtě plavat, můžete navštívit posilovnu, běhejte je toho opravdu spoustu. Pokud se stydíte do posilovny, tak si zacvičte doma!
Co se týče obědu. Na oběd si můžete uvařit třeba kuřecí činu, celozrnné špagety s masem a zeleninou, kuřecí nugetky a to všechno na zdravo. Pokud by jste měli zrovna chuť na něco sladkého tak si udělejte krupici, ale zase na zdravý způsob tudíž špaldovou krupici, kterou seženete v DM kolem 30-40 Kč.
Nebo si udělejte čas a na internetu pohledejte různé jídla. Důležité je, aby jste nepapali sladké!! Třeba před nebo po cvičení si můžete dát proteinovou tyčinku, což je jakoby tyčinka, která Vám dodá bílkoviny a tak.
Teď k tomu pohybu. Cvičit můžete podle Péťi Elbové podle které cvičím i já. Dám Vám pár odkazů na její videa, která jsou efektivní a úplně úžasný!

Video na spodní část břicha.
Více jejich videí najdete na jejím kanále. ♥

Pokud Vám pomáhají citáty jako, aby jste měli větší motivaci nebo alespoň nějakou tak Vám napíšu i nějaké citáty, aby jste měli chut do toho jít!

♥ Dnes jsi opět o den blíže svému cíli♥
♥ Jestliže to chceš vzdát, zamysli se nad tím, proč jsi začal♥
♥ Ze začátku se Vás budou ptát "Proč to děláš" Později se Vás budou ptát "Jak jsi to udělala" ?♥
♥ Můžeš mít buď výsledky nebo výmluvy. Nemůžeš mít obojí! ♥
♥ K úspěchu nevede výtah, musíš použít schody♥
♥ Výmluvy nespalují kalorie♥
♥ Přestaň si přát, začni konat!♥
♥ První krok je vždy ten nejtěžší♥
♥Jednou uvidíš výsledky♥

To bylo pár citátů, abych Vám "dodala motivaci" A proč vlastně jsem tento článek pojmenovala, tak jak jsem ho pojmenovala? Jde o to, že budu psát různé motivační články, recepty, různé tipy  a vy prostě těch 5 měsíců budete makat a uvidíte, že si za to budete děkovat. V první řadě si vyfoťte fotku tzv. PŘED, kterou pak porovnáte s fotkou třeba po měsíci. Založte si deníček do kterého si pište jídelníčky a úspěchy, co všechno jste cvičili atd. Napište si na ten deníček citáty a čtěte si je. Důležité je dodržet zdravou stravu, čistou vodu, dobrý spánek, a hlavně tvrdý trénink.  Pokud by jste si s něčím nevěděli rady napište mi na email jsem schopna Vám pomoct či poradit. Jo, a ještě jsem chtěla dodat nejsem nějakej expert, tak se vyhněte komentářům typu že o tom nic nevím, nebo něco jsem napsala špatně a tak. Píšu věci z vlastní zkušenosti hlavně to co vím, že je důležité. Tak se prosím vyhněte takovým komentářům.









2 komentáře:

  1. Kazde telo je jine,nemuze mit stejny jidelak. Doporucuji but lekare nebo odbornika. Nejde o kila, ale spise cm, aby nekdo po dietce nevypadal nezdrave vyhuble.....Napr nekomu skodi vlocky, jinemu zase jina potravina. Jako nutricni terapeutka v nemocnici radim odbornost. Chodi nam rada slecen, ktere se dostanou do stavu kdy jim chybi vitaminy, maji anemii atd. Tudiz holky pozor na diety.

    OdpovědětVymazat
  2. Klárinko, je mi jasný, že mě od vidění znáš ale i přes to, že můj blog není nijak moc dlouho rozjetý, tak ti chci dát jednu malou radu. Neber to špatně je to hodně dobrá rada. Asi víš co studuji, tak o tom dost vím - nedávej sem fotky z googlu, pinterestu ani tumblru. Lidi jsou hnusní a když na to přijde můžou tě obvinit za copyright, a i když nejsi plnoletá nikdo na to nehledí a nasázkujou ti pokuty, který ti přijdou třeba až v důchodu. Zkus hledat fotky tady► https: https://pixabay.com/ . Nejsou tamtřeba fotky které hledáš, ale někdy jsou i lepší a kvalitnější! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)