úterý 7. února 2017

TAG: CO DĚLÁ MNE MNOU?

♥ Přeji pěkný den. Dnes mám pro Vás TAG: CO DĚLÁ MNE MNOU, kde se dozvíte základní informace o mně.

1. Kolik měříš?
Abych řekla pravdu ani sama nevím. Neměřila jsem se hoodně dlouho, ale předpokládám, že okolo těch 160-165cm

2. Kolik ti je let? 
Je mi 14 za pár měsíců 15. ❤👄

3. Kdy ses narodila?
Narodila jsem se jednou kolem oběda a to 22.6.2002 👅💖



4. Existují nějaké potraviny, které nesnášíš?
Jasně že ano. Snažím se jíst zdravě, takže vynechávám i nějaké potraviny. Nejvíc asi nesnáším houby, maso ( kromě kuřecího ) a ryby na které mám i alergii, takže je nejím a celkově je nesnáším.
  

5.  JAKÝCH TRENDŮ SE VĚTŠINA TVÉHO OBLEČENÍ DRŽÍ?
To sama nevím. Nosím to co se mi líbí. 



6. MÁŠ NĚJAKÉ PIERCINGY NEBO TETOVÁNÍ?
Ne. Celkově piercing se mi absolutně nelíbí a vůbec k čemu to je? Možná pro někoho jako nějaké vychloubání nebo vážně nevím každopádně se mi to nelíbí a ani v životě piercing mít nechci. Tetování už je na tom lépe. Líbí se mi a do budoucna ho i plánuju, ale zatim to neřeším.



 7. JAKÁ JE TVÁ OBLÍBENÁ, MOMENTÁLNÍ PÍSNIČKA?
Momentálně? No, je jich víc. Ale oblíbená asi ROCKABYE od Clean Bandit a pak STARBOY od The Weekend :) a pak Viktor Sheen a tak dále.



8. JAKÉ JSOU TVÉ ZÁLIBY?
Moje záliby jsou nejvíc asi plavání - to chodím 3x týdně a cvičení♥  Cvičení je něco co mě neskutečně bavím a vždycky ten pocit, když docvičím je nezapomenutelný! Pak klasické věci jako je vaření někdy to uklízení.

9. JE TVÁ PLEŤ MASTNÁ, SUCHÁ NEBO NORMÁLNÍ?
Tak různě. Na nějakém místě mám mastnou a na nějakém zase suchou. Mám hodně citlivou pleť, takže né každý krém mi sedne.


 10. ZIMA VS. LÉTO?
Jednoznačně léto ♥ Zimu přímo nesnáším. Proč? No protože je zima a je to takové období, kdy jsem většinou unavená a nic se mi nechce. Furt mi je zima. Takže léto. Víte, jak už se těším na léto? 💕💕💕💕 
 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)