pondělí 20. února 2017

Bath & Body Works PocketBac Sweet Pear antibakteriální gel na ruce

♥Pěkný den přeji♥
Dnes mám pro Vás recenzi na antibakteriální gel. Gel se jmenuje "sladká hruška"
Voní úplně krásně, avšak asi ne po hrušce. Hruška nijak moc sladce nevoní, ale i tak tento gel nádherně voní. Je to sladká vůně, protože v názvu má sweet ..
Gelík má v sobě takové modré kuličky a když si gel dáte na ruce, tak ty kuličky se jakoby rozetřou, nezůstanou vám jako kulička, ale nádherně se rozetřou.
Gel ruce krásně vyčistí. Mám ho vždy u sebe, protože bez antibakteriálního gelu bych se asi neobešla. Když nemáte poblíž vodu, třeba cestujete nebo někde jste, tak rozhodně doporučuji do kabelky si pořídit nějakej ten gel, protože ta vůně je něco krásného a gel je sám o sobě super. Ruce voní i po nějakou delší dobu. Stačí vážně jen kapička a ruce Vám to krásně vyčistí a provoní. Gelu je 29ml a musím říct, že poprvé jsem si říkala jak je ho málo, ale vždy si kápnu jen kapičku a opravdu dlouho vydrží. S gelem jsem spokojená.  Na Notinu.cz mají více variant gelů, tak se když tak podívejte. Já ještě vlastním "Pretty in pink" a "Copacabana coconut" se kterýma jsem taky nanejvýš spokojená.
Antibakteriální gel sweet pear seženete na NOTINO.CZ za 69Kč.

1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)