neděle 5. února 2017

Ziaja Cocoa Butter balzám na rty s kakaovým máslem

♥ Od kosmetické značky ZIAJA jsem už zkoušela kokosový balzám na rty, na který jsem také psala recenzi a byla jsem s ním spokojená. Jak dopadne tento balzám na rty s kakaovým máslem? ♥
Jako první bych chtěla podotknout, že balzám senzačně voní! Já když mám balzám  tak u mě hraje velkou roli jak voní. Kdysi jsem si kupovala od Astridu s měsíčkem lékařským a musím říct, že ten strašně smrděl po vazelíně. Vím, že vazelína s měsíčkem lékařským tak "voní" pro mě smrdí, ale prostě mi to vůbec nevoní a když to mám na rtech, tak mi to strašně vadí..Miluji kakaové máslo, protože slibuje plno dobrých věcí. Proto jsem si pořídila tento balzám, byla jsem na něj strašně zvědavá. Takže musím říct, že vůně úplně luxusní, akorát co mě strašně štve tak balzám je strašně tuhý, tudíž se strašně blbě vytlačuje z tubičky, ale vždycky to nějak jde. Na rtech je takový příjemný a ještě do toho ta vůně♥ No prostě spokojenost nade vše co se týče vůně. Dále jsem byla strašně zvědavá na účinky balzámu. Kakaové máslo obsahuje antioxidanty, minerální soli, mastné kyseliny proto zabraňuje vysoušení a proto tak moc kakaové máslo miluji. 💙💘💙
Dále obsahuje tzv. lanolin, který promašťuje a také olej canola, který má protizánětlivý účinky a intenzivně zvlhčuje a dodá rtům takové to "hebké" jakože nejsou vysušené a prostě jsou vyživené a pěkně hladké nebo lesklé. A samozřejmě vitamín E což je antioxidant, který chrání rty před UV zářením a negativním vlivem prostředí. S balzámem jsem velmi spokojená a určitě bych Vám ho doporučila. Stojí pouze 49Kč no neberte to. Takový balzámek, co splňuje tolik dobrých věcí a stojí pouze 49Kč.

Co tedy od balzámu očekávat?

  • hydratuje♥
  • zabraňuje nadměrnému vysoušení♥
  • zmenšuje sklon k popraskání rtů♥
  • promašťuje♥
  • zanechává jemný lesk♥ 
 Balzám seženete na NOTINO.CZ

 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)