úterý 14. února 2017

Neutrogena Lip Care regenerační balzám na rty

♥Přeji pěkný Valentýn.😍😍
Když už je ten Valentýn, tak jsem chtěla vydat nějakou recenzi ❤❤💕❤
Doma vlastním tento balzám na rty a rozhodla jsem se na něj udělat recenzi.
Balzám na rty Neutrogena Lip Care intenzivně zklidňuje a obnovuje suché, popraskané rty. Díky hydratační síle norské formule hluboce vyživuje, zvláčňuje a poskytuje rtům okamžitou úlevu. Chrání je před působením vnějších vlivů. Nemastná a nelepivá textura obohacená o glycerin a panthenol zajistí optimální hydrataci a regeneraci. Balzám na rty Lip Care zanechá vaše rty dokonale jemné, hladké a vláčné. Vyvinuto ve spolupráci s dermatology.
Když jsem balzám viděla v nějaké drogerii myslím, že to bylo v ROSSMANU a viděla jsem tam tento balzám. Většina lidí si ho chválila a  já ho chtěla vyzkoušet. Myslím, že tenkrát to byla cena hodně vysoká okolo 150Kč a to jsem si řekla NE, Přece nemůžu dát za balzám na rty 150Kč!
Balzám jsem nějakým záhadným způsobem našla na Notinu a to za pouhých 87 Kč.
To je úplně úžasná cena oproti těm v drogérii! Balzám jsem tedy vyzkoušela a ještě ho samozřejmě mám a používám ho. Nějak jsem tušila, že když je tak drahý, tak bude určitě dobrý kvalitní balzám.
Balzám jsem vyzkoušela a musím říct, že je lepší než nějakej EOS. Balzám se hned vstřebá, já nesnáším takové ty balzámy, které máte půl dne na rtech a jsou mastné jak nevím co. Tento balzám je jedinečný už díky tomu, že se hned vstřebá a zanechá na rtech takový lehký lesklý film. Není vůbec mastný! Rty krásně hydratuje a když si omylem olíznete rty, tak balzám má nějakou chuť, né že bych ten balzám olizovala, ale prostě nějak omylem si setřete rty tak cítíte. Další velké plus je, že krásně voní. Je to tedy norská receptura. Okamžitě hydratuje a intenzivně zvláčňuje popraskané rty.
Balzám bych Vám určitě doporučila, protože za mě úplně skvělý balzám, který splňuje to, co má..💕✌😌😍😊😚

Koupit si ho můžete na NOTINO.CZ

1 komentář:

  1. Škoda, že nemáš u recenze vlastní fotky :), ale jinak já jsem sběrač balzámů a tento jsem ještě nezkoušela :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)