neděle 5. února 2017

FITNESS: SKOŘICOVÉ ZDRAVÉ LÍVANCE

♥ Lívance jsou velmi jednoduché, takže je zvládne každý ♥

INGREDIENCE:
⇉ sůl
⇉ prášek do pečiva
⇉ 2ks vejce
⇉ nízkotučný jogurt 
⇉ skořice mletá
⇉ špaldová mouka 45g

I bez cukru jsou opravdu výborné♥ Smícháme všechny ingredience ( nízkotučný jogurt nedáváme celý dáme jen trochu ) já to teda dělám od oka a vůbec se mi nějak nelámaly ani nic. Krásně se dělaly a je to taková rychlovka, kterou si můžete udělat na snídani. Pokud máme smíchané všechny ingredience, tak děláme malá kolečka na pánvi, pak dozdobíme jak chceme.

 

4 komentáře:

  1. Ďakujem za tento recept. Aspoň viem, čo si dám ráno na raňajky :) Vyzerá to naozaj skvelo :)
    Life-by-romi

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají krásně, ale já obvykle nemám čas na nic. Když posíchám do školy jsem ráda, že se stihnu nějak namalovat a převléct se.. Jezdím do školy 2 hodiny a vážně to není sranda...
    http://kennedygomez1.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Prášek do pečiva celý? A jinak už se těším až je zítra vyzkouším, moje poslední se mi vůbec nepovedly😄

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)