neděle 2. dubna 2017

17 skvělých důvodů proč chodit běhat

Běh zlepšuje naší kondici
- Běh je celkově zdravý a zlepšuje  kardiovaskulárnímu systému (srdci, plícím, cévám).Také posiluje svaly a klouby..

Běh posiluje náš imunitní systém 
- Když běháte venku v teple či v zimě, lehkém mrazíku, nebo dokonce i když mrholí a nestihnete doběhnout včas to vše zoceluje naši obrany schopnost..

Běh nám pomáhá se detoxikovat  
- Tělo se při běhu potí a vylučuje tak odpadní a toxické látky - tím se očišťuje..

BĚH NÁM POMÁHÁ SPALOVAT KALORIE ♥ 
- Běh je hodně náročná aktivita. Při hodinovém běhu rychlostí třeba 8km/hod organizmus spálí až 1800Kj

Běh nám pomáhá relaxovat 
Běh plně zaměstnává tělo i mysl. Na trati nebo v přírodě zanecháte za sebou vše, co vás tížilo a doma padnete unavení, ale šťastní a spokojení.
A běžci vášnivci mi jistě dají za pravdu a najdou i další proč.
A nebojte se, začínal každý. I s obtížemi. A krásné je, že není důležité, jestli běháte závodně, jestli jsou za vámi vidět výsledky a máte na zdi medaile a diplomy. Nebo jste běhač na volné noze a vyběhnete, kdykoliv se vám zachce a nohy zavelí, kocháte se přírodou a na kopci si vydechnete, abyste se protáhli a relaxovali.
Prostě jen běhejte. A zjistíte, proč.

Není nic lepšího, než si v přírodě vyčistit hlavu a dát si pořádně do těla ..

I když se úplně odrovnáte, nabije Vás to energií na celý den..

Běhat můžete kdykoliv! Ráno i večer, v zimě i v létě.

Objevíte plno nových míst ! 

Stačí Vám k tomu jen boty, tepláky a nějaké triko.

Můžete to spojit s venčením pejska, ten se aspoň na celé dopoledne unaví !

Můžete si konečně v klidu poslechnout hudbu.

Formujete si postavu a zlepšujete kondičku.

Je velká pravděpodobnost, že se Vám nestane, že nedoběhnete tramvaj.

Neutratíte za fitko.

Vyhnou se Vám nemoci.

Čas je jen na Vás.


 NECHTE VŠECH VÝMLUV A ZAČNĚTE SE SEBOU NĚCO DĚLAT!


Není nic lepšího, než si v přírodě vyčistit hlavu a dát si pořádně do těla. 2. I když se úplně odrovnáte, nabije vás to na celý den energií.

Zdroj: http://g.cz/14-skvelych-duvodu-proc-chodit-beh
Není nic lepšího, než si v přírodě vyčistit hlavu a dát si pořádně do těla. 2. I když se úplně odrovnáte, nabije vás to na celý den energií.

Zdroj: http://g.cz/14-skvelych-duvodu-proc-chodit-behat
Není nic lepšího, než si v přírodě vyčistit hlavu a dát si pořádně do těla. 2. I když se úplně odrovnáte, nabije vás to na celý den energií.

Zdroj: http://g.cz/14-skvelych-duvodu-proc-chodit-behat

8 komentářů:

  1. tak tak :) beh je skvelý,je to asi jediný pohyb-cvičenie, ktoré ma nesmierne baví :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Není nic k nesouhlasu! Já si konečně poslední dobou navykla stávat ráno dřív a jít se na chvíli proběhnout než zasednu k učení a vážně se cítím mnohem víc svěží po celý den :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pod to bych se mohla podepsat!
    Vlastně jsem před pár dny napsala svých deset důvodů, proč ráda běhám, mnoho z nich jakoby vychází z tvého článku.. :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím! Všichni hledají výmluvy a nebo se k tomu ne a ne dokopat.
    BLOG: Svět nad hlavou

    OdpovědětVymazat
  5. Toho všeho jsem si vědomá, ale běhání není alespoň prozatím nic pro mě. Párkrát jsem to zkoušela, ale spíš mě to trápilo. Do budoucna tomu chci dát ještě šanci, ale momentálně se mezi učením a psaním diplomky věnuju józe a pilates.
    x
    www.introvertnisvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Běhání je něco, co mne nikdy nebavilo. Mám radši bruslení a různé takové. Navíc zdraví mi běhat nedovoluje. Jinak bych se na běhání dala ihned ��☕��
    YourVee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Běhání mě tedy nikdy nebralo a stejně kvůli kolenům to má zakázáno. Více mě baví bruslení, snowboarding, plavání, lezení po stěně a chtěla bych vyzkoušet jógu. :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)