sobota 15. dubna 2017

Dress up in you - Recenze



Dress Up in You je oficialní partner Raskouske znacky v Evropě, která vytváří  100% čerstvé veganské a vegetariánské zdravotní a kosmetické vyrobky (včetne supplementu, kosmetiky, denni peče a doplnky stravy). 

 'fresh a bez toxinu  kosmeticka existuje'.

  • Čistící mléko:
  • Aktivní látky zahrnují sezamový olej, mandlový olej z jader, hroznový olej, extrakt z rozmarýnu, sladký jetel, jojobový & gingko, které kombinují vyživují pokožku a udržují její přirozenou bariéru ochrany.

    Mléko má krásnou příjemnou vůni. Důkladně čistí pleť a zanechává jí nádherně hydratovanou. Už dlouho jsem neměla takové čistící mléko, které by bylo na tolik skvělé, že moje pleť by byla po tom tak hebká! 
    Produkty jsou přesně na moji pleť - mám problematickou a mastnou pleť, takže s tím hodně bojuji. Za mě super!! Mléko určitě vyzkoušejte. 

     
  • Tonikum:
Výrobek je tonikum na rostline bázi, který odstraňuje mastnotu, čistí pokožku a zanechává jej čistý a připravenou pro produkty péče. Účinné látky zahrnují extrakt ze šalvěje, macešky, výtažek z lísky, extrakt ze zeleného čaje, sladký jetel extrakt, měsíček extrakt, ginkgo extrakt z listů & Match zelený čaj.
Jsem opět spokojená. Mléko odstraňuje mastnotu a nádherně čistí pleť. Pleť je následně připravená na další produkty. Zase krásně voní, tak jako čistící mléko. Tohle tonikum mi také zlepšilo celkový stav pleťi - mám ji vzhledově lepší.


  • Hydroserum:
  • Klíčové aktivní složky zahrnují Ectoin aminokyselin, Nigella olej, třešňová bud extrakt, totarol, růže květ vody, koenzym Q10, kyselinu hyaluronovou, ceramidů 3 Aloe barbadensis výtažek z listů

    K tomuto bych dodala jediné - Zklidňuje pleť, nebo když máte podrážděnou pokožku - tak jedině tohle Hydroserum.

     
  • Krem Konsentrat:
Bohatý formulace zahrnuje Macadamia nut olej, broskev bud extrakt, malinový olej, aloe vera, Chia olej, koenzym Q10 & extrakt rajče osiva.
 Krém mam moc ráda. Krásně příjemně voní. Pleť hydratuje a krásně vyživuje. Není mastná! Další plus pro mě, protože mám problematickou a mastnou pleť.  Produkty co jsem dostala na spolupráci, tak jsou velmi kvalitní.Vytvaří 100% čerstvé veganské a vegetariánské zdravotní a kosmetické výrobky supplementu, kosmetiky, denní pece a doplňky stravy).Určitě bych vsadila na ně a vyzkoušela je, protože tak kvalitní kosmetika tu dlouho nebyla. ❤☝😍😘

 Více na:




0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)