neděle 23. dubna 2017

Dermacol Express odlakovač na nehty bez acetonu

 ❤❤ Ahoj Všichni! ❤❤

Dnešní recenze bude na odlakovač, který mám už docela dlouhou dobu doma. Odlakovač má 120ml. Balení je jednoduché a barva odlakovače je krásná fialová. Fialovou mám ráda, takže supeeer!!
Odlakovač je bez acetonu. Rychle, krásně, šetrně, odstraňuje lak z povrchu nehtů. Nehty nevysušuje, naopak je krásně vyživí a také zabraňuje vysychání nehtů. Tento odlakovač mám poprvé a jsem sním spokojená, ale nikdy si nekupuji nějakou stejnou kosmetiku co už jsem měla, takže příště vyzkouším zase něco jiného. Nehty docela hodně vysušuje. Vždy, když si odlakuji nehty, musím si na nehty dát výživu, protože nehty jsou hodně vysušené, ale to odlakovače dělají.  1. fast and easy - rychle a snadno, 2. acetone - free - bez acetonu, 3. nourishes - vyživuje
Odlakovač si můžete koupit na Notino.cz 


0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)