neděle 16. dubna 2017

Kosmetika, která se vyplatí

♥Ahoj. V dnešním článku bych Vám chtěla dát nějaký ten typ na kosmetiku za dobrou cenu! ♥

1. Radši investuji do kvalitní kosmetiky. Kosmetika ZIAJA je přírodní a kvalitní! Navíc jsem našla skvělý balzám na rty, která mám a jsem sním spokojená! Je za skvělou cenu na to, že je to značka ZIAJA. 

 Ziaja Coconut balzám na rty > Seženete na Notino.cz



2. Našla jsem další dobrý balzám, který jinde v drogériích seženete kolem 70-80Kč, ale já jsem ho našla pouze za 51Kč! No nekupte to!
Labello Original Neon Edition intenzivní hydratační balzám na rty s bambuckým máslem > Sežente na Notino.cz
3. Další co jsem našla je koosový šampon bez parabenů a silikonu, jsou na něj dobré recenze. 69Kč na šampon mi přijde docel fajn, nemyslíte?
Bione Cosmetics Coconut vyživující šampon pro všechny typy vlasů > Seženete na Notino.cz


4. Korektor Freedom pouze za 49Kč. Další super cena na koretor. Tady bych ale dávala pozor na kvalitu. 
Freedom Pro Conceal Stick tuhý korektor > Sežnete na NOTINO.CZ
Líbil se Vám článek? Chtěli by jste pokračování?

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)