sobota 8. dubna 2017

Rimmel Stay Matte pudr

♥Značka Rimmel byla založena v roce 1834 Eugenem Rimmelem v Londýně jako malá rodinná firma zabývající se především prodejem parfémů. Postupem času se společnost rozšiřovala, až ji od roku 1949 převzala do svého vlastnictví společnost Coty Inc. Značka Rimmel je známá svojí vysoce kvalitní dekorativní kosmetikou. Slavné motto Rimmelu zní „Get the London Look“ což v překladu znamená „Získejte londýnský vzhled“. V širokém sortimentu značky Rimmel si spokojeně vybere každá žena, která touží vypadat skvěle a přitažlivě.♥

Rimmel Stay Matte  jsem si moc oblíbila. Je to momentálně jediný pudr, který používám. Nebo takhle, už jsem ho dopoužívala a určitě se k němu vrátím. Hned si ho objednám, protože lepší pudr jsem neměla. Make-up si dám normálně - jakýkoliv a následně zapudruji. Pudr bezvadně kryje a také, že je v plno odstínech, takže si vybere každý, protože opravdu mají každičkou barvičku, od nejsvětlejší po tmavou. Krásně rozjasní, pleť zklidní, a co je na tomto pudru asi nejlepší je to, že neucpává póry, a jak už jsem říkala skvěle kryje. Zakryje hlavně to, když se moc lesknete, akorát logicky nevydrží celej den, takže pudr radši mějte u sebe a třeba po 4-5 hodinách přepudrujte znovu, ať se nelesknete. Je vhodný spíše pro mastnou a problematickou pleť, takže úplně stvořený pro mě. Krásně zmatní - další výhoda. 
Do komentáře mi můžete napsat, kdo z Vás už tento pudr měl/má  a napište jak jste s pudrem spokojení..
Pudr seženete za skvělých 82Kč v plno odstínech na NOTINO.CZ

1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)