středa 12. dubna 2017

HyalurMed - O co jde? + Výsledky

♥Ahooj všichni. ♥
Je to už asi měsíc no možná dva, co jsem dostala v rámci spolupráce HyalurMed. Předpokládám, že většina z Vás neví co to je, tak čtěte dál a dozvíte se to. 😊😊

Co je vlastně HyalurMed ?
-   je unikátní patentovaný tekutý produkt vyrobený z čiré kyseliny hyaluronové s mnohonásobnou molekulovou hmotností.
 - Lidské tělo ji dokáže rychle vstřebat, čímž se zajistí její maximální účinek.
  • HYALURMED obsahuje nejvyšší koncentraci vysoce kvalitní kyseliny hyaluronové v každém 1 ml (což odpovídá 12 mg kyseliny hyaluronové)
  • Vnitřní použití HYALURMED má za úkol zvýšit hydrataci, pružnost a sílu pokožky, zvlhčuje zevnitř ven a zajišťuje normální funkci kloubů. Svaly a chrupavky jsou tak chráněny před poškozením a předčasným stárnutím. 
  • HYALURMED je jediná multimolekulární perorální kyselina hyaluronová s tak vysokou koncentrací. 
Doufám, že jste už pochopili oč jde. Asi si říkáte co to udělalo semnou, a jste zvědaví na výsledky, tak pojďme na to! 
Když mi HyalurMed přišel asi týden ho používala moje mamča. No, pak přišlo to období, že zapomínala, tak jsem si řekla, že HyalurMed budu používat taky! Už ho používám asi měsíc s tím, že některé dny jsem zapomínala, ale snažím se ho pečlivě brát. A výsledky? Jako první jsem zaregistrovala to, že moje pleť je o mnohem hezčí. Nemám už tolik akné! Jupí! A to jsem měla hoodně velké problemy s akné. Určitě sem tam někde mám akné, ale už je to o mnohem lepší. Většina mé pleťi je krásně hebounká a prostě je zdravější. Jsem nesmírně moc ráda, že jsem měla tu možnost HyalurMed vyzkoušet a následně napsat výsledky a mé zkušenosti. 
ZDROJ: http://keepyoursoulclean.blogspot.cz/2017/03/h-y-l-u-r-m-e-d.html
 Ještě bych se chtěla omluvit, že fotka není moje, ale nemám k dispozici mobil ( moje problémky ) nechci to sem psát, ale prostě poslední dobou, většina fotek není moje. Samozřejmě k fotce přidávám zdroj, od slečny, která asi také testuje. Kyselina hyaluronová je určená hlavně pro ty, kteří mají vrásky, ochablou pleť, matnou pleť, nebo příznaky stárnutí, ale taky pro ty, kteří mají různé bolesti třeba kloubů, poranění kloubů, zápal, nebo pohybové obtíže,  třeba když cvičíte. S tímto moc problém nemám, ale určitě nějaký rozdíl tam je, třeba, že mě nebolí klouby, když cvičím. Jelikož jsem i FITNESS blogerka a píšu různé články ohledně FITNESS, ať už recepty nebo nějaké cvičení, tak bych HyalurMed doporučila těm, kteří trpí bolesti kloubů, při cvičení. Vážně Vám to pomůže, tak jako mně. Hlavně se Vám zlepší pleť, za což jsem strašně ráda. Dokonce už nepoužívám ani žádné krémy, moje pleť je zdravá a krémy jednoznačně nepotřebuji. Jsem typ člověka co má problematickou pleť, takže jsem si musela dávat hodně bacha na krémy, které používám, protože některý mi nesedne a hele už to je! Ekzém po celém obličeji, a úplně hrozný stav mé pleťi. 
To by bylo asi všechno. Ještě jednou děkuji, že jsem měla tu možnost HyalurMed vyzkoušet.
Vyzkoušejte ho taky a sami uvidíte!  

Více info na: http://www.hyalurmed.com/cz/

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář! :)