pátek 14. dubna 2017

FITNESS: M O T I V A C E ♥

♥Ahojte! Dnes bych se chtěla trošku rozepsat. Motivace je něco co potřebujeme, aby jsme došli až do cíle. Furt narážím na lidi, co mají tu motivaci tak velkou a všechno zvládají na jedničku. No, ale přijde nějaké těžší období nebo stačí, aby se něco změnilo a většina lidí tu motivaci ztrácí. Neříkám, že jsem nějak dokonalá, taky mám někdy  tu chuť se na všechno vykašlat, hodit za hlavu, ale to nejde. Nejde to proto, protože to myslím vážně. Ať už jde o cviční nebo zdravou stravu, to je jedno, ale já i když ztratím tu motivaci, tak prostě jedu dál. Někdy je to tak, že mě to cvičení nebaví, ale prostě to docvičím i když moje motivace je nulová. Chci žít zdravě. A když něco člověk opravdu chce, tak si jde zatím. Většina lidí to vydrží tejden, dva. Samozřejmě, že jim to může vydržet měsíc, ale třeba za ten měsíc je to přejde. A budou zase tam, kde začínali. Proč vůbec tento článek píšu? Protože Vám chci dokázat, že tu motivaci je snadné si udržet a třeba i v tom nejhorším. Nikdo nejsme dokonalý, samozřejmě. Netrapte se za to jak vypadáte, protože narozdíl od jiných to chcete změnit. Víte co mě nejvíc dostává? Když mi někdo řekne, že to nejde vidět, že cvičím. Nebo když někdo neustále má tu tendenci pomlouvat lidi, jak jsou tlustí, a urážet je. Bohužel, takový jsou lidé. S prominutím svině, kteří Vám akorát závidí. Joo, tím jsem si prošla hodněkrát tady tímto, jak ve škole tak normálně. Narozdíl něco děláme a neválíme se na gauči s brambůrkami. Pamatujte i malý pokrok se počítá. Nezajímá mě co si myslí ostatní. Ať si říkají, že to nejde poznat. Za prvé by si měli uvědomit, že zhubnout či vytvarovat postavu není tak jednoduché a hlavně to není hned! Malé změny začnete pozorovat již po měsíci, a né že za týden zhubnete 10kg a hned to půjde vidět. Chce to trpělivost a výdrž. Netrapte se co si o Vás myslí ostatní. Hoďte je za hlavu a myslete si svoje. VY alespoň něco dokážete. Jako velký pokrok se počítá už to, že si třeba klidně i těch 20min zacvičíte. Nebo když se dokopete si jít zaplavat či zacvičit do fitka. Hrozně mě je těch lidí líto, že se neumí starat o sebe, ale o druhý. Nejvíc mě dostává to, když Vám začnou říkat třeba jak jste tlustí nebo i to, že to nejde poznat. Tady je hlavní to, aby si vlastně uvědomili co jsou oni. Ať se kouknou na sebe. Hlavně, že oni mají nějaké to kilo navíc, ale vrážet do druhých stejně musí, jen ať si uleví. 😂😂😂 Myslí si, jak Vás to dostane na kolena a že spadnete na dno. Hlavní je, brát je s rezervou a jejimi názory se ani nezabývat.. Mávněte nad tím rukou a neřeště je! Tak jak to dělám já a jsem nanejvýš spokojená. Naštve je to, když Vám je ten jejich názor ukradený, nebo je také naštve to, že jste šťastní. Proto mají tu tendenci a budou Vás imrvere urážet.
On je ten smích zachvíli přejde. Takže ještě jednou važte si sami sebe, buďte na sebe pyšní. Netrapte se kvůli ostatním nebo kvůli tomu co si o Vás říkají. Ano vím je to těžké, ale věřte je to lepší než se tím trápit.  Zkrátka mějte se rádi takový jací jste! A nezabývejte se o to, kdo si co o Vás myslí nebo zda Vás pomlouvá. Každý jsme jiný. Nebuďte smutní z toho, že jste si nezacvičili, nebo že jste snědli něco nezdravého. Klidně si dopřejte, ale zase to nepřehánějte. Každým dnem můžete změnit sebe i svůj život. Kašlete na ostatní a na názory ostatních. Hlavně - M Ě J T E  S E  R Á D I -  takový, jací jste.❤😗😍
Mějte se krásně a užívejte života❤❤❤
S láskou Klára❤💝😍😊 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)