neděle 2. dubna 2017

3 MĚSÍCE DO LÉTA - VÝZVA - POKRAČOVÁNÍ + MŮJ PŘÍBĚH

♥ Ahojte! Tento článek je u mě nejčtenější, tak jsem se rozhodla napsat druhou část, nebo-li pokračování, protože když jsem vydala 5 Měsíční výzvu ( tu jsem vydala cca v únoru) tak mi na email chodily otázky a tak bych to vše chtěla ujasnit. Znovu Vás prosím, aby jste se vyhnuli komentářům typu, že to a to je špatně a to je jinak. Píšu z vlastních zkušeností, takže tak. Je jasné, že nejsem nějaký odborník, ale o hubnutí se zajímám a dokonce i hubnu, takže něco málo o tom přece jenom vím.
Přišla mi otázka z kama beru informace. Tak bych to chtěla ujasnit (samozřejmě v dobrým) informace nikde nehledám, prostě píšu z vlastní zkušenosti a také mi slečna psala, že by jí ta strava zajímala více do podrobna. Více do podrobna to snad ani nejde, protože 80% je strava. Není to tak, že budete celý 3hodiny cvičit nebo do úplného zničení. Denně stačí třeba 30min nebo klidně 1hod záleží na Vás jak to zvládáte a jak Vás cvičení baví.. Já se snažím jak to jde a jsem spokojená, sice to hubnutí jde pomalu, ale přece jen to jde. Lepší než kdybych zhubla za den cca 0.5 až 1 kg ( Dozvíte se v mým příběhu )
Všechno je to v hlavě a vy si musíte uvědomit jestli chcete opravdu svoji postavu změnit - stejně jako záleží na Vás jak se budete stravovat. Nevymlouvejte se na to, že to neumíte nebo si neříkejte zítra! Začněte dnes! Kdyby jste opravdu se sebou něco chtěli dělat, tak prostě děláte. Já nevím, tam si uvařit kuřecí maso a kuskus nebo cokoli jiného je jednoduché. Prostě základem hubnutí je hlavně zdravá vyvážená strava. Dostáváme se k mýmu příběhu. Prostě jsem hubla tak, že jsem nejedla. Ano je to porucha příjmu potravy  až skoro anorexie. Prohlížela jsem si různé ana asky. furt jsem se zajímala o to. Denně jsem třeba snědla jedno jablko nebo jsem měla hladovku. Často jsem také držela tkzv. mono dietu kdy celej den jíte jednu potravinu ( nesmíte pizzu ani nic sladkého) mono dieta je hlavně třeba s jablkem, vajíčkama, rajčatama a prostě hlavně o tom ovoci a zeleninu. Tato dieta spočívá v tom, že za den máte zhubnout 1 kg. A ano je to pravda!! Mono dietou jsem zhubla 1kg nebo někdy 0.5kg to stejné s hladovkou to jsem většinou hubla také to 1kg denně. Mně se to začínalo líbit, tak jsem takhle jela furt. Za týden jsem byla schopná zhubnout tak 4-5kg a takhle jsem hubla asi půl roku. Cvičila jsem jen jak jsem mohla prostě do toho něž jsem byla úplně unavená. Noo, a pak přišel ten den kdy jsem měla tkzv. žranici nebo cheat day a to jsem snědla opravdu všechno na co jsem přišla a to všechno co jsem za ten týden nebo za tu dobu zhubla, tak to jsem nabrala. A tak to bylo furt. Takový začarovaný kruh. Za tu dobu co jsem tak hubla jsem zhubla 13 kg prostě jen tím, že jsem nejedla. Furt každý den jsem se vážila jestli jsem náhodou i třeba po tom jablku nepřibrala. No to byla taková hrozná část mého života. Už bych to nechtěla prožít znovu. Bylo to opravdu hrozné. Tímto bych Vám chtěla říct. Mějte se rádi takový jací jste. Bud to se sebou něco chcete udělat, a nebo prostě Vám to tak vyhovuje, ale netrapte se. Každý jsme nějaký a rozhodně nespadněte do toho co já.
A jak se daří Vám ? 💙💕💕

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)