úterý 11. dubna 2017

Pilaten Maska + kolagenové polštářky

♥ Ahoj.
Dnes bych Vám chtěla představit Masku Pilaten ( předpokládám, že většina z Vás ji znáte ) 
Jak jsem sní spokojená? Čtěte dál. :-)

Maska má takovou obyčejnou tubu, která je černá. Samotná maska je krásně černá. Nanáším si ji hlavně na nos, kde mám černé tečky. Musím říct, že na odstranění černých teček je úplně ideální. Asi po 2 použití už nevidím takové množství černých teček, no prostě je už vůbec nemám. 
Masku mám na sobě dokud mi neuschne, což je tak cca 15-20min. Také záleží na vrstvě masky. Na poprvé jsem si dala masu na celý obličej a musím říct, že mi úplně tekly slzy, jak jsem ji slupovala. Strašně moc to bolí ( taková menší depilace chloupků.:D) No hrozně to bolí. Zbaví Vás hlavně černých teček  a jinak pórů, tak normálně. To znamená, že nějaký por, to vytáhne, ale ne moc. Masku musíte používat tak 3x týdně, aby Vám všechno vytahala. Po sloupnutí je pleť krásně hebká. Za tu hebkou pleť ta  bolest stála! :D 
Až na tu bolest jsem velmi spokojená. Nijak nevoní, prostě normální maska. 
Navíc se zlepšuje prokrvení obličeje, kdy se Vaše pleť rozzáří a získává zdravou barvu. Síla bambusového uhlí zbaví pleť nečistot, léčí akné. Také je skvělá na mastnou pleť. Maska obsahuje aktivní bambusové uhlí - to dokáže s pletí zázraky. 
 
Použití:
Naneste masku na obličej (stačí na T-zónu). Nechce působit 15–20 minut. Poté masku sloupněte. Uvidíte všechny nečistoty, které se skrývaly ve Vaší pleti.



Kolagenové polštářky:
 
- Kůže kolem očí je velmi jemná, velmi rychle ztrácí svůj zdravý vzhled. Polštářky vyživují a zlepšují pružnost jemné kůže kolem očí, zamezují procesům předčasného stárnutí buněk, odstraňují otoky, výrazně snižují tmavé kruhy,
Hlavní složky:
Kolagen - obsažený v polštářcích je kosmetickým a dermatologickým regenerátorem naší kůže. Obsahuje nejdůležitější výživné složky, aby se pleť mohla rychle sama zregenerovat.
Použití: Po vytáhnutí z obalu a sundání ochranné fólie je potřeba nalepit polštářky pod oči tak, aby užší část směřovala k nosu. Používat na očištěnou pleť. Nejlépe vleže. Po 20-30min. polštářky sundat.

 PILATEN MASKU ZAKOUPÍTE NA VYBORNE-NAKUPY.CZ
+ K MASCE DOSTANETE KOLAGENOVÉ POLŠTÁŘKY (2KS)

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)