sobota 15. dubna 2017

Labello Vanilla & Macadamia máslo na rty

♥Značka Labello je již od svého počátku zaměřená na péči a krásu rtů. Jejím zakladatelem se stal Oscar Troplowitz, který přišel na trh s inovativní myšlenkou vytvořit balzám na rty. Značka Labello se ihned stala oblíbenou po celé Evropě a tyčinky na rty byly výjimečné i svým inovátorským obalem. Společnost se neustále vyvíjela a posunovala své výrobky vpřed. V roce 1935 značka Labello zaznamenala celosvětový úspěch. V současné době přestavuje společnost Labello širokou nabídku kompletní péče o rty pro ženy i muže.♥

Balzám používám hlavně na noc ve větší vrstvě a ještě ráno ho cítím na rtech! Takže výdrž za mě super! Úplně nejdokonaleji voní po vanilce, že bych ho snědla, jak je to bezvadná vůně. V drogeriích jsem tento balzámek viděla a cena byla dost vysoká - okolo 70-80Kč, ale na Notino.cz maji tento super balzámek pouze za 60Kč. Krásně rty hydratuje. Rty mám krásně hebké, vyživené, ochráněné. Na tento balzám se můžu spolehnout, protože vydrží celou noc a to ho ještě ráno cítím na rtech, takže je hodně moc mastný. Upřímně co si budeme říkat, mě vadí, když se ráno probudím a ještě ho na rtech cítím, je to vážně takovej blbej a divnej pocit. Jsem spíše pro když se mi krásně balzám vstřebá přes tu noc a ráno ho již na rtech necítím, ale to jen, když si dám malou vrstvu. Doporučuji ho těm, který hledají balzám s dlouhou výdrží, protože tento to opravdu splňuje. 

Účinky:
> Krásně hydratuje
> Dlouhá výdrž
> Skvělá a příjemná vůně
> Vyživuje rty a chrání je 

Balzám seženete na NOTINO.CZ

1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)