pondělí 28. listopadu 2016

Proč začít cvičit? + Tipy na cviky a cvičební videa

Ahoj! Zase něco jiného, než kosmetické recenze! :D
Já jsem se naučila pravidelně každý den cvičit a proto jsem se rozhodla napsat tento článek. Chci začít psát více takových článků co se týče zdravého životního stylu a cvičení. Já se snažím jíst zdravě a k tomu pravidelně cvičím. Co cvičím vám řeknu zachvíli...



Proč tedy začít?
Pohyb Vám zlepší kvalitu života. Mnoho lidí se pouští do cvičení a do zdravé stravy, aby zhubl. To je samozřejmě krásné, že chcou udělat něco pro své zdraví a za mě je to super volba!
Pohybová aktivita přináší našemu tělu také nespočet zdravotních pozitiv.
  •  Zlepšuje psychický stav - snižuje stres, zvyšuje sebevědomí..
  •  Zlepšuje metabolismus sacharidů
  • Zlepšuje dechové funkce
  • Zvyšuje funkci trávícího traktu
  • Posiluje naše kosti
  • Zvyšuje energetický výdej, tím pomáhá udržovat optimální váhu nebo redukovat nadváhu a zmírňovat obezitu
  •  Snižuje množství tělesného tuku za současného udržení svalové hmoty (Pokud je v souladu s vhodným jídelníčkem!!)
  •  Zlepšení držení těla. Cviky posílíme zádové svalstvo, a tak se dosáhneme zpevnění a posílení zad, čímž dosáhneme lepšího držení těla.
    Pamatujte, že vždy začínáme s cvičením pomalu, postupně prodlužujeme i zvyšujeme zátěž. Brzy se tak dostaneme na úroveň, kdy budeme sportovat energicky 30 minut denně.
    Vhodné aktivity: aerobic, taneční aerobic, aqua aerobik, plavání, chůze do schodů, jízda na kole, cvičení ve fitness, běhání, veslování..)
CVIKY: 
Sumo dřepy:

 Výpady:
Prkno:


 Most:

To by byly asi podle mě nejlepší a nejúčinnější cviky, které cvičím..

CVIČEBNÍ VIDEA:
Jillian Michaels 
Já cvičím 30 day shred a až tuto výzvu dokončím chystám se na 6 week six abs - workout..
 

 
 
 Zuzka LIGHT

Dále mě napadlo také Just Dance..







Snad se Vám článek líbil..Do komentáře mi můžete napsat zda cvičíte nebo by jste chtěli začít..:)

2 komentáře:

  1. Začala jsme teďs přítelem chodti do posilovny a přesně tyto cviky, kromě jiných, také cvičím!! :) Jillian jsem zkoušla jen jendou, ale absolutně mě nechytla! :D I když se podle jejích rad rozcvičuji! :)
    Sepsala jsem také článek o cvičení a také je na mám blogu Giveaway o krásné náramky Deltimo, tak se Ty nebo Tvý čtenáři určitě zůčastni! :)

    Giveaway - náramky Deltimo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)