neděle 20. listopadu 2016

TAG 35 otázek, na které se nikdo neptá

 Chtělo to také něco jiného než jen kosmetiku, tak jsem se rozhodla, že napíšu TAG 35 OTÁZEK, NA KTERÉ SE NIKDO NEPTÁ.




1.Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi? - Určitě se zavřenými, ať mám soukromí.
2. Bereš si domů šampóny a kondicionéry z hotelu? - Jelikož jsem byla v hotelu asi jednou, tak šampony a kondicionéry tam snad ani nebyly :D beru si pouze to malé mýdélko na památku.
3. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? - Máme žaluzie, ale moc je nezatahujeme.
4. Ukradla jsi někdy dopravní značku?- Ne, proč bych to dělala? :D
5.Čím jsi chtěla být jako dítě? - Asi zpěvačka. :D
6.Máš radši lego nebo pexeso? - Asi pexeso, to je taková klasika.

7.Zdají se ti muzikály kýčovité? - Docela ano, nemusím je.

8.Jsou pro tebe Vánoce stres? - Rozhodně ne. Vánoce miluji jsou mým nejoblíbenějším svátkem.

9.První koncert? Z těch malých Gabriela Gunčíková z těch větších 5Angels a z těch největších Habera a Team.

10.Tesco, Kaufland nebo Billa? - Tyto supermarkety mi přijdou stejné. Všude mají jídlo a někde oblečení. Ale kdybych si měla vybrat tak Tesco.

11.Už jsi někdy plakala radostí? - Ano, všechno mě vždy dojme.

12. Umíš plést, nebo háčkovat? - Neumím.

13.Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem? - Ne, akorát jsem trochu smutná.

14.Chceš děti? - Asi ani ne. V mém věku o tom ještě nepřemýšlím.

15.Tvoje oblíbená barva?- Šedá, černá, bílá.

16.Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho? - Nejsem.

17.Máš gramofon? - Ne.:D

18.Nosíš župan? - Nenosím.

19.Věříš na duchy? - Ano.

20.Bereš denně vitamíny? - Někdy ano.

21.Čaj nebo káva? - Čaj.

22.Umíš dobře plavat? - Tak normálně.

23.Čí koncert bys ráda viděla? - Justina Biebera, Seleny Gomez a Slzy.

24.Studený nebo horký čaj?- Rozhodně horký.
25.V čem spíš? - Někdy ve větším triku, v košilce nebo v pyžamu.

26.Tancuješ v autě?- Ne. :D

27.Máš strach z výšek? Trochu.

28.Za co ses jako dítě převlékala na karneval? - Za princeznu. :D

29.Kdy běžně chodíš spát? Poslední dobou chodívám pozdě, třeba okolo půlnoci a když všechno stihnu tak jak mám, tak kolem 23:00

30. Jsi líná? Bohužel. :(

31.Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí? - Miluji Vánoční filmy, tak třeba Sám doma a tak.
32.Počítáš někdy kroky při chůzi? - Někdy ano..:D
33. Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel? -Těžká otázka. Asi ani jedno.
34. Máš pihy? - Ne.
35.Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková? - Za mě Gabča. 



 

2 komentáře:

  1. Super, myslíš, že bych si otázky mohla ukrást :D? Tagy mám moc ráda a už dlouho o nějakém přemýšlím a tento se mi moc líbí.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)