pátek 20. ledna 2017

ZIAJA ŠAMPON PRO SUCHÉ A POŠKOZENÉ VLASY♥♥

Mimořádně kvalitní kosmetika Ziaja existuje na trhu již 20 let. Zakladatelem této polské značky byl farmaceut Zenon Ziaja, který se rozhodnul začít vyrábět opravdu kvalitní kosmetiku, jenž bude prospívat kůži a zároveň bude cenově dostupná pro všechny ženy.Kosmetika Ziaja je bohatá na aktivní přírodní složky, jako je např. kozí mléko, růže, jasmín, okurka, měsíček, aloe, heřmánek nebo kakaové máslo.




Šampon jsem brala mamce k Vánocům a musím říct, že ho používám taky a je úplně super! Nádherně voní, takže provoní vlasy a dokonce voní i když si vlasy vysušíte. Hodně dlouho jsem hledala šampon, který by provoněl vlasy, nenašla jsem žádný. Až jsem narazila na tento! Budu ho kupovat i nadále, protože je to fakt super šampon. Bojuju s lupy hodně a tento šampon mi pomohl i v boji s lupy. Vlasy jsou po použití šamponu provoněné, hebké a snadno se rozčesávají a také vlasy posílí.. Stačí trocha a šampon Vám napění a to hodně! Co se týče výdrže šamponu, tak nám vydržel cca ten měsíc. Příště vyzkouším třeba čistící mléko nebo něco takového a určitě Vám dám vědět.
Šampon je navíc za luxusní cenu a to 79Kč a má 400ml, takže určitě doporučuju alespoň vyzkoušet, protože si myslím, že budete spokojeni jako já. Značku Ziaja jsem si hodně oblíbila, protože má kvalitní a přírodní kosmetiku. Příště můžete čekat recenzi na gel a myslím, že byl na zpevnění pokožky. Jinak se omlouvám, že články vycházejí méně, ale mám v prvé řadě školu, kde píšeme každý den testy a různé pololetky a snažím se ještě známky nějakým způsobem opravit.♥


>> ŠAMPON ZIAJA SEŽENETE NA NOTINO.CZ  za 79Kč.!


2 komentáře:

  1. Ziaja je všude hrozně moc opěvována. Poprvé jsem o ní slyšela od PetryLovelyHair, která s ní spolupracuje, ale nikdy mě nenadchla natolik, abych ji vyzkoušela. Každopádně není všem dnům konec, že jo :)

    VEA

    OdpovědětVymazat
  2. Šampon vypadá skvěle, ale mou stálicí je Head and Shoulders. Sice nemám lupy, ale po každém umytí tímhle šamponem vlasy vypadají skvěle, delší dobu vydrží čisté, přitom nejsou vysušené a jsem s ním na 100% spokojená!

    Wow, neměly to být až takové chvalozpěvy, ale co se dá dělat :D

    http://skoricova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)