čtvrtek 12. ledna 2017

Proč chodit do sauny? ♥



PREVENCE PROTI CHŘIPCE
Občas si zajděte do sauny, třeba jednou týdně. Pak bude riziko, že chytíte chřipku minimální..
Je ale potřeba dodržovat správný postup, že do sauny během jedné návštěvy vlezete alespoň třikrát na deset minut a mezi tím vždy skočíte do ledového bazénu. Tak totiž posílíte svůj imunitní systém a tělo tak zvýší svou obranyschopnost. Já teda chodím 3x týdně na bazén a do sauny a zatím jsem nebyla vůbec nemocná.

♥ Pevné tělo a bez celulitidy ♥
Sauna a následná ledová voda po ní zajistí do léta pěkné pevné tělo bez celulitidy. Kůže se totiž teplem a poté rychlým zchlazením zpevňuje. Když navíc během saunování použijete hrubou žínku na odstranění odumřelé kůže, bude vaše pokožka jen zářit. Je nejvyšší čas, aby jste začli chodit do sauny! ♥






♥ PROHŘÁTÉ KOSTI ♥
V sauně je teplo, takže když venku promrznete, není nic lepšího, než jít prohřát své zmrzlé kosti a ztuhlé svaly právě do sauny, kde je 90 stupňů. Je to opravdu příjemný pocit.

♥ Bez bolesti hlavy ♥
Trpíte častými migrénami? Pak navštěvujte pravidelně saunu, která má pozitivní účinky na vaše bolesti hlavy a to díky silnému okysličování těla, ke kterému v sauně dochází.

♥ RELAXACE! ♥
V sauně prostě perfektně uvolníte a zrelaxujete svou mysl, takže žádný stres ani nervozita nebudou mít šanci! Jednoduše pravidelnou návštěvou sauny přispíváte své duševní pohodě. Opravdu doporučuju saunu, je super na odreagování a relaxaci.


ZDROJ: www.humr.cz

3 komentáře:

  1. teda tak to je super, asi začnu chodit do sauny :D.
    Můj blog: Beauty by K. + soutěž o přírodní kosmetiku

    OdpovědětVymazat
  2. Musím souhlasit, chodím plavat, potom relax v sauně a jsem spokojená duševně i fyzicky ��

    OdpovědětVymazat
  3. Sauna je úžasná. Já ji miluju už od dětství, kdy jsem tam chodila s mamkou. Pak jsem na nějaký čas přestala a před dvěma lety jsem se k saunování vrátila a letos před zimou, když je vše zavřené, jsme si koupili infrasaunu , takže už nemusím nikam jezdit a saunuju se doma :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)