pondělí 12. června 2017

Rozhovor: Youtuberka, Bloggerka a fitness trenérka Péťa Elblová

1. Ahoj Péťo! Jako první bych ti strašně moc chtěla poděkovat, že jsi přijala mojí nabídku, abych s tebou mohla udělat rozhovor!
Poprosí tě. Napiš čtenářům něco o sobě, aby věděli co a jak. Ty sis udělala teď nedávno kurz trenéra, že? Jaké to bylo? Bylo to náročné nebo naopak jednoduché?

  
- Moje jméno je Péťa. Jsem malá, zrzavá blogerka. Píšu především o zdravém životním stylu a pozitivním myšlení. Snažím se svým čtenářům ukázat, že žít zdravě neznamená držet diety, či nějak trpět. Nedávno jsem si udělala kurz trenéra, což pro mě byl jeden ze splněných snů. Rozhodně to ale nebylo nic lehkého, jak si všichni myslí. Musela jsem se naučit anatomii. Dokonce v latině. Od znova všechny cviky a spoustu nových se správnou technikou. A hlavně to bylo časově a psychicky náročné. Ale stálo to za to. Dalo mi to víc, než jsem čekala. :)

 2. Ty už sestavuješ jídelníčky i tréninkové plány,že? Kolik cca stojí sestava jídelníčku popřípadě tréninkového plánu?

-  Ano, přesně tak. Pomáhám lidem formou sestavení jídelníčku, tréninkového plánu a nabízím i možnost online koučinku. Vše je na domluvě. Cena se pohybuje většinou kolem 1000 korun, ale pro více info mi stačí napsat na e-mail jmenujisepeta@email.cz a na všem se domluvíme. Všechno tohle se ale snažím dělat jinak. Snažím se spíš lidi navést na tu správnou cestu. Aby zjistili, že zhubnout, nebo dělat něco se svým tělem, neznamená hladovět a makat čtyři hodiny denně ve fitku. A to mě na tom baví nejvíce. :)

 3. Ty sis prošla poruchou příjmu potravy. Jak by jsi popsala svůj den, kdy jsi skoro nejedla? Jak dlouho jsi cvičila a držela jsi i hladovky? Nebo jaké to pro tebe bylo období?
 
-Moje dny, kdy jsem nejedla, byly noční můrou. Upřímně ani nevím, kde se ve mě vzalo tolik silné vůle, kterou jsem musela tenkrát mít. Žila jsem 24/7 ve strachu z jídla, v neustálých výčitkách a obrovské nenávisti ke svému tělu. Byla jsem schopná cvičit i 4 hodiny denně a přitom jíst zhruba 300 kalorií za den. Ještě, že už je to pryč!


 4. Ty jsi vyučená kadeřnice, viď? Kde pracuješ a jak tě práce baví? Kdyby ses měla rozhodnout znovu kam na střední bylo by to pořád na kadeřnici nebo na něco jiného? Nechtěla by jsi pracovat třeba ve zdravotnictví?

- Kadeřnice sice vyučená jsem, ale momentálně tuhle práci nemůžu dělat kvůli problémům se zády. Pracovala jsem zatím jako asistent v prestižním salóně Toni & Guy, který mi upřímně bude moc chybět. Ale školy určitě nelituji. Pevně věřím, že se k tomu budu moci vrátit, i kdybych to měla dělat jen pro radost a dělat vlasy jen rodině, známým a kamarádům. Je to krásná, ale náročná práce. A to hlavně na psychiku.

 5. Kolikrát týdně cvičíš a je někdy den, kdy to prostě vynecháš a nic se ti nechce? Máš někdy tu krizi kdy zhřešíš a sníš na co přijdeš? Jak často si dopřáváš?

- Problémy s tím, že bych snědla na co přijdu, už naštěstí nemám. Ale když mě honí mlsná, nebo jsem unavená, tak si prostě dám něco dobrého, nebo si místo tréninku odpočinu. Dávno už vím, že se svět nezboří. Poslouchám svoje tělo a to si prostě řekne o to, co potřebuje, aby mohlo šlapat, jako hodinky.

 6.  Co by jsi vzkázala začátečníkům a těm kteří jsou si jistí, že zhubnou, když nebudou jíst? 

- Takový lidé by se měli zamyslet nad tím, zda chtějí zhubnout dlouhodobě, nebo krátkodobě. Člověk, který hubne hladověním, nevydrží hladovět do konce života. Uběhne pár dní a už bude mít tendenci se přejídat a stane se z toho začarovaný kruh. Doporučuji jít zlatou střední cestou. Protože se budete cítit skvěle, jak fyzicky, tak i psychicky.

7. Teď taková osobnější otázečka. Máš přítele, plánuješ rodinu?

Přítele nemám. Nikoho ani nehledám. Věřím, že to přijde, až to budu nejméně čekat a věřím, že i na mě čeká někdo, kdo mě bude mít rád takovou jaká jsem. 


8. Péťo moc ti děkuji za rozhovor a přeji ti do života spoustu úspěchů  a hlavně, ať se ti daří jak v osobním životě, tak na youtube a blogu. Ještě jednou moc děkuji a měj se krásně.


- To já moc děkuji za příležitost k rozhovoru. Tobě taky hodně štěstí! :)


PÉTI BLOG 
PÉTI YOUTUBE KANÁL








1 komentář:

  1. Péťu sledujem asi odkedy má blog, je to skvelý človek! :) Krásny rozhovor :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)