čtvrtek 1. června 2017

A S T R I D - NOVINKY

♥Aho všichni. Asi před měsícem u nás byla pošťačka a přinesla mi balíček od Astridu. Byla jsem zvědavá na novinky od Astridu a dá se říct, že mě i mile překvapily. O jaké novinky se jedná? ♥
 Ještě se chci omluvit. Protože Astrid mi zaslali 2x laky na vlasy a jeden jsem dala babičce, tak bych se chtěla omluvit, že ten druhý lak není na fotce. No už k věci. Astrid stále rozšiřuje svoji kosmetiku a tentokrát se jedná o novinky: Pěna na holení, gel na holení, laky na vlasy, deodorační sprej do bot, antiperspirant na nohy, a regenerační krém na nohy. Jsem spokojená či nespokojená? 

1. Krémová pěna na holení a gel na holení 
Asi jako první bych Vám chtěla představit tyto novinky. Ano už i Astrid vyrábí pěny a gely na holení. Já mám osobně radši gely na holení, protože se lépe roztírají, kdežto pěna je prostě pěna. Nevím jak to vysvětlit, ale vyhovují mi spíše gely. Tím nechci říct, že pěna je blbá naopak pěna mě mile překvapila, ale u mě vede gel. Gel i pěna na holení úplně parádně voní. To je asi to první, co bych k těmto produktům řekla. Když jsem balíček otevírala žasla jsem, nemohla jsem uvěřit svým očím, že tam najdu tyto dvě skvělé věcičky co se vždy hodí. Zrovna jsem si gel chtěla kupovat a mile mě překvapilo, že jsem dostala na testování od Astridu tyhle. Gel i pěna se dobře nanáší na místo, které chcete oholit. Dobře se s obouma produktama pracujeme a po oholení mě nohy neštípou ani se mi nedělají žádné vyrážky, takže tak k těmto pěnám. Za mě super. Pěna i gel se Astridu velmi povedla! 
Gel je určený pro citlivou pokožku a obsahuje mořské minerály a vitamín E.
Krémová pěna je určená pro jemnou pokožku a obsahuje glycerin a  vitamín E. + 50 ml navíc!!
2. Lak na vlasy Flora
Abych řekla pravdu laky na vlasy moc nepoužívám, takže tento jsem věnovala mamce a ten druhý babičce. Samozřejmě, že když lak potřebuji tak si ho půjčím, ale jinak ho používá moje mamka. Lak je se silným účinkem a slibuje perfektní fixaci 24h a ultra lesk a ochranu. Myslím, že laky se Astridu taktéž podařily, protože i když ho používám jednou za čas, tak vlásky pěkně drží.  Lak na vlasy byl speciálně vyvinut, aby dodal vlasům oslnivý lesk a zdravý vzhled a zajistit perfektní zpevnění účesu až po dobu 24hod. Poskytuje vlasům odolnost před účinky vlhkosti a nepříznivými vlivy prostředí, udržuje je pružné a lehké. Nevysušuje a neslepuje vlasy a snadno se vyčesává.

 3.Deodorační sprej do bot a Antiperspirant - deo sprej na nohy
Deodorační sprej do bot - Zabraňuje vzniku zápachu - s tímhle já tedy problém nemám, takže těžko řeknu. Co můžu akorát říct je to, že lehce voní mě to připomíná citron. Deodorační sprej do bot poskytuje 24h ochranu a je to rychleschnoucí složení. 
Antiperspirant deo sprej do bot - s tímto taktéž nemám problém, ale přeci jen si sprej do bot nastříkám, tento antiperspirant chrání před pocením a zápachem. Osvěžující efekt a rychleschnoucí složení.
 4. SOS Regenerační krém na nohy
Můj oblíbený krém na nohy! Krém obnovuje zdravý vzhled pokožky a je na popraskanou kůži. Tento krém jsem si jednoznačně zamilovala, protože překrásně voní. Taková zvláštní vůně. Dále krém není mastný a rychle se vstřebává. Výsledek určitě vidím, protože nohy mám hydratované a už nemám tak popraskanou kůži. 

Všechny produkty seženete  v DM drogerii.
  Moc bych chtěla poděkovat Astridu a hlavně paní Monice, která je velmi milá a příjemná. Ráda pro Vás testuji novinky a ráda předávám mé zkušenosti dále. Ještě jednou děkuji a přeji krásný den!

1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)