neděle 6. března 2016

Nový začátek

Nový začátek 

Asi jste si všimli, že jsem nepřidávala vůbec žádné články.Důvod je ten, že jsem psala o hloupostech, který se nedaly číst.Chtěla bych začít od znova.Snažila bych se přidávat kvalitní články, na kterých bych si dala práci.Pro začátek, vám napíšu pár faktů o mně, aby jste o mně aspon něco věděli.

♥ 1.Jmenuji se Klára
♥ 2.Mám fenku - Kerinku
♥ 3.Zajímám se o kosmetiku a modu
♥ 4.Miluji léto - dlouhé letní večery
♥ 5.Miluju horory
♥ 6.22.6 - mi bude 14
♥ 7. Miluju fantasy a dobrodružné knihy

9 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fakty, ale odporúčam si skontrolovať niektoré chyby :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na tvoje nové články. :)
    -CrazyJull (crazyjull.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce! Já teď mám od blogování dlouhou pauzu, ale pokud máš čas a chuť tak se třeba můžeš mrknout na mé starší články, budu jedině ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)