pondělí 16. května 2016

Co dělat když se nudíš?

1. Dlouhá procházka
Když se hodně nudíš, že už nevíš co máš dělat zajdi si na procházku třeba s kamarády nebo se svým pejskem! :) procházka ti neuškodí, protože aspoň uděláš něco pro své zdraví.. :)

2. Zajdi si na bazén!
Další skvělý typ - BAZÉN. Vem Kamarády a bavte se!

3. ČTENÍ
Někdo má čtení rád, někdo ne.. Pokud máš svůj určitý typ knihy( romantické, dobrodružné ) tak si ji přečti! Na chvíli se odreaguješ!

4. FILMY
Sledování filmů! To já naprosto miluji! Klidně se koukni na nějaký film , který jsi viděl/a třeba 10x ale nudu to určitě zažene! :)

5. KRESLENÍ/UČENÍ
Já osobně učení nesnáším, ale to asi každý.. :D Vymlouváš se že nemáš čas na učení? Teď ho máš! Pokud se nechceš učit kresli si ať už je to cokoliv zabavíš se! :)

6. PAMÁTKY
Já památky miluji<3 ano jsem ten člověk, co ho to hodně zajímá :D :) Vem rodinu nebo kamarády nebo jdi sám navštívit nějakou památku. Něco se přiučíš a zaženeš nudu! :)) 

7. SLEDOVÁNÍ YOUTUBE VIDEÍ
Klasika, kterou máme všichni rádi :) lehni si a pusť si tvé oblíbené videa youtuberů. :)

8. UKLÍZEJ
Tohle asi nemá skoro nikdo v oblibě, ale já mám někdy ,,dobu" co musím uklízet a hrozně mě to baví :D a zase někdy se mi nechce vůbec...

9. KAMARÁDI
Zajdi za kamarády a něco podnikněte! :) 

Tohle bylo 9 typů CO DĚLAT KDYŽ SE NUDÍŠ. Snad se vám tento článek líbil! <3 S láskou Klára..

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)