úterý 31. května 2016

Nové věci a nákupy za květen 2016

1. Žabky
Cena:  29Kč
Obchod: Pepco
Tyto žabky se mi na první pohled líbily a jsou i za super cenu! :)





2.Gel proti akné
Cena: 39,90 Kč
Obchod: Rossman
Tento gel na akné jsem si dřív kupovala a vyhovoval mi, tak jsem si ho koupila i teď. Kupovala jsem si i gel na akné z Avonu a ten jsem použila zatím asi 2x a zatím mi nepomohl, tak uvidím..

















3. Gel proti akné 
Cena: 39 Kč
Obchod: Avon
Jak jsem psala, zatím jsem tento gel použila jen 2x a zatím mi nepomohl, tak uvidím... :)

















4.Hydratační krém na nohy
Cena: 39 Kč 
Obchod: Avon
Tento krém krásně voní po granátovém jablku a po čokoládě a pěkně hydratuje nohy. :)

5. Kulička pod paži. 
Cena: 39 Kč
 Obchod: Avon
Krásně voní po minerálech a pomáhá mi. :)



















6.Tělový krém
Cena: 49 Kč
Obchod: Avon
Užasný tělový krém se, kterým jsem spokojená. Krásně voní a krásně hydratuje. :)

















7. Třpytivé mléko po opalování
S Astridem spolupracuji, takže jsem to ,, dostala " k recenzi.  Na recenzi na produkty ASTRID se můžete těšit již tento týden! :)

















8.Hydratační pleťový krém na opalování.
S Astridem spolupracuji, takže jsem to ,, dostala " k recenzi.  Na recenzi na produkty ASTRID se můžete těšit již tento týden! :)

















9. Hydratační mléko na opalování.
 S Astridem spolupracuji, takže jsem to ,, dostala " k recenzi.  Na recenzi na produkty ASTRID se můžete těšit již tento týden! :)

















10.Hydratační mléko na opalování EASY SPRAY
 
S Astridem spolupracuji, takže jsem to ,, dostala " k recenzi.  Na recenzi na produkty ASTRID se můžete těšit již tento týden! :)

1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)