neděle 26. května 2019

Kosmetika z nuspring.cz

♥Krásný den.💓

 E-shop NUSPRING.CZ  mi zaslal nějakou kosmetiku, abych ji  vyzkoušela a napsala, zda jsem spokojená nebo nespokojená. 

Jako první jsem si vybrala vyrovnávací pleťové sérum Resibo. Resibo je polská značka přírodní kosmetiky . Tento produkt mě zaujal na první pohled, protože sama  bojuji s mastnou a aknozní pleťí.
Hrozně se mi líbí design a balení výrobku. Musím říct, že mi sérum hodně pomohlo. Pokud bojujete s aknozní a mastnou pleťí, tak ho určitě vyzkoušejte. Reguluje tvorbu kožního mazu a regeneruje pokožku. Je vhodný pro vegany. Ptáte se jak se sérum používá? Nanesete zhruba čtyři kapky séra na ruce a jemně je vmasírujete do pokožky obličeje. Necháte několik minut sérum vstřebat a poté můžete nanášet krém! Je na Vás, zda budete sérum používat ráno i večer, nebo jen ráno. 💓
Složení: Kyselina azelaová, maniokový škrob, vitamín B3, vitamín E, olej z černého rybízu, beta glukan ovesný, extrakt z lotosových květů a další!
Cena je trošku vysoká a to 699Kč, ale můžu říct, že kosmetika je to kvalitní a vyplatí se do ní investovat. 💓 Skladem jsou poslední 3 kusy, tak neváhejte a vyzkoušejte.❤
Kupujte ZDE




 Jako další mi e-shop zaslal novou řadu od WELEDY. Řada obsahuje balzám na rty, tělové máslo, a krémy na pleť.

Balzám na rty: Silné spojení esenciálních olejů, včelího vosku, macešky, heřmánku a měsíčku zanechá vaše rty hebké, jemné a připravené pro každý dokonalý polibek.
Ten kdo mě zná, tak ví, že balzámy na rty miluji a proto mě tento balzám zaujal asi nejvíc. Má dobrou konzistenci - není ani moc tuhý, ani moc tekutý, prostě tak akorát! Navíc krásně hydratuje rty a můžete na něj dávat i rtěnku💓

ZDROJ: https://skinfood.weleda.cz/

Weleda Skin Food: Krémy z řady Skin Food mě také velice ohromily. Rychle se vstřebávají do pokožky a hydratují ji. Krémy můžete používat, jako denní oční krém, k vyživení konečků vlasů, a také si z něj můžete udělat výživnou masku! Výrazně zlepšují hydrataci pokožky, její pevnost, hladkost a regeneraci kožních buněk. 

ZDROJ: https://skinfood.weleda.cz/

ZDROJ|: https://skinfood.weleda.cz/

Řadu Skin Food Weleda můžete kupovat TADY 

Za mě se řada  Skin Food od Weledy vážně povedla a pokud milujete krémy na tělo, obličej nebo balzámy na rty, tak určitě vyzkoušejte tuto řadu. Jsou to mé první výrobky od Weledy a jsem spokojená! 💓💓

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)