pátek 21. července 2017

♥ Astrid Lip Care balzám na rty s jahodovou příchutí ♥

♥Česká značka Astrid se již více než 150 let věnuje vývoji účinných a bezpečných výrobků pro krásnou a zdravou pokožku! Historie této firmy sahá až do roku 1847, kdy František Prochaska otevřel v pražské Celetné ulici obchod s mýdlem a současně i malou mýdlárnu, ve které začal vyrábět své první toaletní mýdlo.Mladý podnikatel postupně začal navazovat spojení s francouzskými výrobci esencí a začal kromě mýdla vyrábět další kosmetické produkty, které zaznamenaly velký úspěch u zákazníků. Firma Prochaska se tak stala první historicky doloženou kosmetickou firmou v Rakousku - Uhersku.V 60. letech 20. století firma zahájila spolupráci se světovými kosmetickými výrobci, jako je např. Schwarzkopf nebo Dior. Tato spolupráce znamenala velký zlom a posun ve výrobě kosmetiky.♥

Dnešní recenze bude na balzám na rty od Astridu. Astrid mám moc ráda a jsem sním spokojená. Astrid nikdy nezklame. Na tento balzám mám moc hezké vzpomínky. Mamka mi ho kupovala, když jsem byla malá. No né zase tak malá, asi když mi bylo tak 8-9 let? Nevím. Balzám jsem používala jen tento. Milovala a miuju tu vůní po jahodách! Je to taková klasika a ještě dnes si tento balzám kupuji, vždy když mi dojde, protože je to krásná vzpomínka na mé dětství. Asi jste už pochytili, že balzám nádherně voní po jahodách. Rty vyživuje, krásně je hydratuje. Vaše rty budou nádherně hebké.


Zkoušeli jste už někdo tento balzám? 

Balzám Astrid zakoupíte na Notino.cz 


0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)