sobota 1. července 2017

Rtěnky, Štětec a další - ABSOLUTECOSMETICS.EU

♥Krásnou sobotu všem.♥
Před několika týdny jsem začala spolupracovat s e-shopem ABSOLUTECOSMETICS.EU
Mohla jsem si vybrat několik věcí k testování.



I Love sprchové gely 
Kdybych si měla vybírat jakékoliv sprchové gely, byly by to rozhodně tyto! Je až neuvěřitelné jak dokonale voní! Co bych ale také ráda podotkla je, že strašně vysušují pokožku, takže po použití je nutné jí hydratovat jakýmkoliv hydratačním krémem nebo skončíte s ekzémem. Já jsem měla možnost vyzkoušet kokosový a jahodový a musím říct, že s obouma jsem byla jedině spokojená. Protože ta vůně! Ach, prostě boží! 
Aktivní sprchový krém, který čistí i hydratuje pokožku hluboko uvnitř a udržuje ji pevnou a zdravou díky bohatému obsahu Provitamínu B5. Již jedna kapka vytvoří bohatě smetanovou a krásně voňavou pěnu z několika ovocných extraktů, které Vám pomohou cítit se neodolatelně. Anti-Alergické, Soap Free, Paraben Free, vhodný pro všechny typy pleti s neutrálním pH.
 
Sprchové gely koupíte na Absolutecosmetics.eu
Jeden sprchový gel stojí 129Kč a má 500ml.




Milani štětec na pudr/bronzr 
 Jak mi štětec dorazil byla jsem z něho úplně překvapená. Nejen že se sním dokonale nalíčíte, ale také vůbec nepelichá (nevypadávají štětinky) a štětinky jsou úplně na dotek hebké, takže se štětcem se krásně nalíčíte. Opravdu mě překvapil. 
 Štětec 2 v 1 na pudr i bronzer byl navržen tak, aby při nanesení produktu bylo dosaženo bezchybného a hladkého vzhledu vaší pleti. Měkké štětiny ve tvaru kupole umožní aplikovat přesné množství pudru nebo bronzeru na obličej a nanést je i do hůře přístupných míst, jako je oblast pod očima a kolem nosu.
Syntetické štětiny

APLIKACE:
Pro pudry: Přejeďte štětcem přes pudr a naberte potřebné množství produktu. Poté začněte pudr nanášet od středu obličeje směrem ven a dobře zapracujte a rozetřete pro dosažení přirozeného vzhledu.
Pro bronzery: Přejeďte štětcem přes bronzer a naberte potřebné množství produktu, zbytek ze štětce oklepejte. Může být použito na konturování tváře. Začněte u linie vlasů, poté podél lícních kostí a na hraně čelisti. Lehce rozmazávejte do ztracena.

 Štětec koupíte na Absolutecosmetics.eu
Rtěnky
Tyto rtěnky používám asi nejvíce. Mají takovou lehkou né moc výraznou barvu se kterou budete mít krásné rty. Jedna rtěnky (ta první) je spíše něco jako lesk na rty a ta druhá je matná. Ta matná vytvoří krásně matný efekt a já mám takovou né moc výraznou barvičku, tak to vypadá vážně hezky. Co se týče lesku na rty, tak ten hodně lepí, ale to je u lesků na rty úplně normální. Musíte také počítat s tím, že u té matné rtěnky to bude těžší, protože ta docela dost vysušuje rty,proto doporučuji první na rty nanést hydratační balzám.

Rtěnky koupíte na Absolutecosmtics.eu



 Gel na ruce I love
Další produkt, který mě nanejvýš zaujal. Úplně dokonale voní. Já jsem si vybrala ten Manga a Papaya a jsem jedině spokojená. Gel Vám krásně vyčistí ruce a také osvěží a po nějakou dobu cítíte nádhernou vůni. Zrovna tento gel h¨doporučuji, protože na Absolutecosmetics.eu je za krásných 79Kč kdežto třeba v tetě drogerii jsem ho viděla za 99Kč. 

I love... čistící gel na ruce byl vytvořen s jediným důvodem a to ochránit Vaše ruce i tělo od každodenních bakterií. Antibakteriální gel pokaždé zlikviduje 99,9% všech bakterií, následován krásnou ovocnou vůní. Pracuje rychle, netřeba dlouze omývat, jojobový olej zachová Vaši pokožku elastickou..

POZOR!: Gel s vůní MANGO A PAPAYA je poslední!!! Kdo si ho koupí? 

Gel koupíte na Absolutecosmetics.eu
 Tělový krém I love
Krém voní stejně jako sprchový gel, co jsem již zmiňovala. Jak už jsem psala krásně voní po jahodách. Když  se mažu krémem, tak hned cítím jahody a léto. Proč léto? Protože v létě jsou jahody a prostě mi to připomene krásné léto.MILUJU TUHLE VŮNÍ.! Krém dobře hydratuje a pokožka je krásně vyživená. 


  • I Love Výživné Tělové Máslo bohaté na vitamíny, minerály a kokosový olej, který obsahuje protiplísňové, antioxidantní, anti-aging a antibakteriální látky, které odstraňují odumřelé buňky. Zanechává pokožku hedvábně lesklou. Obsahuje i Karite bambucké máslo pro hlubokou hydrataci.
    bez parabenů, pH neutrální.

    Krém koupíte na Absolutecosmetics.eu krém stojí 129Kč 


1 komentář:

Děkuji za každý komentář! :)