neděle 23. července 2017

ASTRID SUN ♥ - LETNÍ RADOVÁNKY ZALITÉ SLUNCEM? S ASTRIDEM SI JE UŽIJETE BEZ OBAV!

♥Čaute všichni! Jak si užíváte léto? Já se přiznám, že hodně odpočívám :D ale od pondělí jedu na tábor a pak na 10 dní do Polska. Takže to nejlepší teprve přijde. 
Dnes tu mám recenzi na produkty od Astridu, spíše Vám je chci představit, protože Astrid má teď plno novinek o kterých musíte vědět! LETNÍ RADOVÁNKY ZALITÉ SLUNCEM? S ASTRIDEM SI JE UŽIJETE BEZ OBAV! 


Asi všichni známe ty staré balzámy na rty od Astridu. Z dětství si pamatuji hlavně ten jahodovej a s měsíčkem lékařským. Astrid ale představuje novinky! Nové balzám na rty, které mají nejen úžasnou kolekci všech možných z kterých si určitě vyberete, ale také jejich obal a celkový design je úžasný! Já mám teda tři balzámy a to - Perleťový vzhled, Zářivá borůvka a Jojobový olej. Ano takové balzámy (některé) už jsou - ale tohle jsou novinky, které jsou vylepšené! Všechny balzámky co mám, tak nádherně voní. Kdo mě zná, tak ví, že já balzámy sbírám a vlastním jich hodně velké množství, já je prostě miluji! V létě musíme pečovat jak o celé tělo kvůli sluníčku, tak hlavně o rty. Balzámy na rty se o to postarají! Hydratují suché a popraskané rty a mají skvělou vůni, kterou si zamilujete, stejně jako já. 
Pravá letní zábava se neobejde bez sluníčka! Kůži je ale potřeba chránit před paprsky a proto Astrid přináší produkty se kterými se o svou pokožku nemusíte bát!
Co by to bylo za léto, kdybych neměla několik přípravku na opalování od Astridu! Nejvíc jsem si zamilovala olej na opalování, který má střední ochranu, ale i tak je prostě boží. Má překrásnou vůni, mně to přijde spíš taková kokosová! Takovou vůni miluji! Olej na opalování je voděodolný a je určené pro bronzové opálení. Používám ho málo kdy, protože tohle léto moc sluníčka není. Hodil by se Vám hlavně třeba u moře, protože obsahuje systém fotostabilních UV filtrů, který spolehlivě chrání pokožku před škodlivými vlivy UVA/UVB záření. Doporučuji vyzkoušet, protože jsem jedině spokojená. Dále bych se asi neobešla bez nějakého mléka po opalování a proto Astrid přináší TŘPYTIVÉ MLÉKO PO OPALOVÁNÍ, které má zase užasnou vůni a je se zlatými třpytkami! Mléko pokožku hydratuje, zklidňuje podráždění a rozjasňuje a zvýrazňuje opálení. A pak už taková ta klasika - krém na opalování ve formě - SPRAY. Nejenže se dobře aplikuje, ale obsahuje multivitmínový komplex, Beta-karoten A,E,F a aktivní ochrana antioxidanty. Všechny přípravky jsou nemastné, nelepivé, voděodolné, a snadno se vstřebávají. 
A co Vy? Bez kterých přípravků se v létě neobejdete?  Ještě bych chtěla poděkovat Astridu, že mám tu možnost vyzkoušet novinky! 




 Astrid rád pomáhá, a proto i v letošním roce spojil své síly s charitativním projektem Teribear, který podporuje návrat dětí z dětských domovů a kojeneckých ústavů do rodinného prostředí a napomáhá také maminkám v nouzi, aby o své děti zvládly pečovat i v těžkých životních situacích. Projekt můžete podpořit i VY! Zakupte si v prodejnách Globus nebo dm drogerie výrobek z řady Astrid SUN označný speciální etiketou a přispějte 10Kč Nadaci Terezy Maxové dětem, která projekt Teribear zajišťuje. Pomáhejte s námi a staňte se hrdinou i VY!

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)