pátek 2. února 2018

Belabel.cz

Ahoj všichni.
Dnes mám pro Vás recenzi, ale na oblečení. No spíš na dvě třička.



S Belabel.cz  spolupracuji a měla jsem tu možnost si navrhnout dvě trika podle sebe. Rozhodovala jsem se opravdu dlouho, protože jsem nevěděla jaký si mám dát na trička potisk. Nakonec jsem zvolila tu jednodušší variantu, kde jsem si dala na levou stranu oblasti prsou nějaký menší obrázek. Obě třička mám černé, protože černou miluji, tak jsem si zvolila obě černé. Na jedno triko jsem si dala Jednorožce a na druhý takový malý kaktusy (viz foto) 

Triko s jednorožcem je spíš takové volnější. Na tělu není takové uplé. Spíše volné. Střih trička se mi moc líbi. Také materiál je příjemný, který je 100% bavlna, takže za mě super. Druhé tričko je s dvouma kaktusama, které je moc roztomilé a moc se mi líbí. Tento střih trika je spíše tlustší bavlna a tričko je na tělu spíše uplné. Co se týče potisku. Potisk je takový přijde mi horší. Obrázky jsou trošku jakoby rozmazaný, ale to nevadí. I tak se mi moc tričko líbí. Zkuste si navrhnout své triko ( mají různé střihy) nebo dokonce mikinu! Navrhovat můžete na BELABEL.CZ 



 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)