čtvrtek 1. února 2018

POSLEDNÍ ŠANCE KOUPIT IPHONE ZA NEJNIŽŠÍ CENU + SILICON CASE ZDARMA DLE VLASTNÍHO VÝBĚRU!

Krásný den všem.❤👄
Abych furt nepsala recenze a abych trošku zaměnila obsah blogu, tak jsem se rozhodla, že Vám doporučím jeden e-shop, který je podle mě úplně skvělý. A ptáte se, proč? Čtěte dál! 

Jedná se o e-shop LEVNEIPHONY.CZ a ptáte se proč levné iphony? 

,, POUŽITÝ iPhone v mnohých evokuje pocit, že se jistojistě musí jednat o telefon nefunkční, kradený nebo jinak vadný. Může to tak být, ale rozhodně NE U NÁS. Založili jsme náš byznys na prodeji kusů, které sice už originální krabici opustily, ovšem opravdu na krátko a jsou stále v top kvalitě. Jde o iPhony, které byly zapůjčeny recenzentům, strávily nějaký čas vystavené v obchodě nebo byly z jiného důvodu vráceny téměř netknuté.

Princip je stejný jako u auta právě opouštějícího autosalon – iPhony díky vybalení z původní krabice ztrácejí oficiální status „nový", tím zároveň okamžitě rapidně klesne jejich cena. Označení „nový“ tedy odpadá, ovšem vlastnosti – a u nejvyšší kategorie A i vzhled – nového kusu nadále přetrvávají. "

Já sama jsem už před nedávnem rozhodovala o koupi Iphona, protože ty ceny jsou rozumné! Není to nic předraženého na čem by se nějak extra moc vydělávalo. Ceny jsou vážně rozumné. Zrovna je na e-shopu BLESKOVÁ AKCE, kdy koupíte Iphone 7 32GB Mate Black pouze za 11 499Kč a to je podle mě parádní cena! 
Brouzdala jsem po internetu a našla jsem Iphone 7 za 16 490Kč a to byl zlevněný z 21 190Kč. Takže podle mě tento e-shop LEVNEIPHONY.CZ  je úplně parádní. Nemusíte se bát, že mobil bude nějak poškozený! To na tomto e-shopu nemusíte mít strach. Myslím, že lidé z e-shopu jsou natolik rozumní, aby neposílali poškozené nebo až nefunkční mobily. To se nemusíte bát, to mi věřte! E-shop si plno lidí chválí a není žádná stížnost, že by mobil přišel nefunkční. 

CHCETE SI KOUPIT IPHONE ZA NEJNIŽŠÍ CENU A ZÍSKAT K TOMU SILICON CASE ZDARMA? 
Na eshopu si musíte vytvořit objednávku nad 5 000 Kč a když použijete můj speciální kód, tak k mobilu dostanete i silicon case zdarma!

Aby jste ale SILICON CASE získali ZDARMA musíte do Vaší objednávky zadat tento speciání kod: XFC57A53 - Po zadání kodu si můžete vybrat SILICON CASE ZDARMA A DLE VLASTNÍHO VÝBĚRU!

KOD: XFC57A53 (Objednávka musí být nad 5 000 KČ!!! )
OBJEDNÁVEJTE NA: LEVNEIPHONY.CZ

2 komentáře:

  1. přemýšlím nad koupí! ceny jsou vážně rozumné!

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda, že iPhony už dávno nestojí to, co stály kdysi. Obzvlášť, pokud nepotřebujete ten nejnovější model. Já mám iPhone 7 a jsem s ním spokojená. Akorát se mi rozbila baterka, ale oprava baterie iphone 7 je možná a navíc stojí pár korun, takže to vlastně ani žádná velká oprava nebyla :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)