středa 7. února 2018

ECODENTA - Černá bělící pasta - Zázrak nebo propadák? + Jak získat pastu levněji a jak vydělávat nakupováním?!

♥Krásný den všichni.
Píšu zase po dlouhé době, ale doufám, že to nějak nevadí. Jak jsem psala v minulých článcích, tak na blogování nemám moc času.



+ NA KONCI ČLÁNKU VÁM PROZRADÍM, JAK ZÍSKAT PASTU LEVNĚJI!

No a na dnešek jsem si pro Vás připravila recenzi na černou zubní pastu ECODENTA. Poprvé jsem si říkala: Černá pasta? No a hned jsem ji musela vyzkoušet. Když mi pasta přišla, tak jsem jí hned musela zkusit, protože jsem byla strašně zvědavá, jaká je..
Pasta je tmavě černá. Konzistence je spíše tekutější. Docela dost pálí, ale to nevadí. Mám ráda pálivé pasty. Po vyčištění máte jak zdravé zoubky, tak svěží dech.

Černá bělicí zubní pasta Ecodenta Extra účinně čistí zuby, pomáhá je chránit před zubním kazem a navrací chrupu zářivě bílou barvu. Má antibakteriální účinky, které brání vzniku zánětu dásní a optimalizují množství bakterií v ústech.

S pastou jsem spokojená. Používám ji už s mamkou něco přes týden a nějaký výsledek jde vidět.



Účinky:

  • čistí zuby od plaku, zbytků jídel i jiných nečistot
  • chrání chrup před zubním kazem
  • perfektně zuby bělí
  • má antibakteriální účinky
  • zanechává svěží ústa i dech

Složení:

  • černé uhlí - má šetrný bělicí účinek
  • výtažky teavigo ze zeleného čaje - mají antibakteriální účinky, předchází tvorbě zubního plaku
  • mátový olej - udržuje dech i ústa svěží po dlouhou dobu


Černou zubní pastu seženete různě na internetových stránkách.

A jak tedy získat pastu levněji?


No jednoduše! Stačí nakupovat přes plnou peněženku! Když nakupujete přes PLNOU PĚNĚŽENKU. Na Plnápeněženka.cz je více než 600 eshopů a maximální výše cashbacku je 25% (cashback Plná Peněženka ). V nabídce je momentálně 609 obchodů. + 50Kč je vstupní bonus, 300 Kč za každého aktivního uživatele..

Možnost nainstalovat lištičku, která upozorňuje, když jste na eshopu bez prokliku, za její instalaci je odměna 10 Kč, každodenně aktualizovaná sekce Akce a Kupóny, pravidelné navyšování cashbacku u vybraných eshopů, týdenní akce apod..

Určitě využijte, nic to nestojí, je to zdarma. Vydělávejte nakupováním! Je to zábavné a ZDARMA!

REGISTROVAT SE MŮŽETE NA PLNÁPĚNĚŽENKA.CZ

I jiné bloggerky psaly o Plné Peněžence - sami se můžete podívat:
 
Beauty by Tána - článek jak zbytečně neutrácet http://www.beautybytana.cz/2018/01/5-tipu-jak-zbytecne-neutracet.html


Recenze kosmetiky - nakupování na douglas s úsporou https://mojekosmetika.blogspot.cz/2017/08/unboxing-douglascz-usetrete-s.html

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)