úterý 17. května 2016

Co nesnáším a co naopak miluji?

Co nesnáším?
1. Nesnáším, když se na něco hrozně těším a pak se to zruší! Tohle mě potkává skoro furt, protože věčně mám smůlu! No prostě to nesnáším! :D

2.Nesnáším, když někde hraje nějaká písnička, která se i líbí, ale nemůžu ji najít (jak se jmenuje)

3.Nesnáším, když mě bolí v krku nebo když jsem nemocná!

4.Nesnáším, když nečekaně píšeme test o, kterým vůbec nevím nebo když učitelka řekne, že píšeme z toho a z toho a pak píšeme úplně něco jiného!! :D

5. Nesnáším, když mě někdo fotí a pak to dává na FB a když tam vypadám fakt strašně!

6. Nesnáším zimu!

7. Nesnáším, když se hádám s kamarádkami nebo s rodičemi! 

8. Nesnáším vstávání do školy! 

Co miluji?  
1. Miluji prázdniny na, který se nemůžu dočkat!

2.Miluji když nám odpadne hodina/hodiny

3. Miluji nakupování přes internet

4.Miluji, když se při testu chci na něco zeptat učitelky, ale zeptá se někdo jiný na stejnou otázku!

5.Miluji se starat o mimínka♥

6. Miluji, když jsme na zahradě třeba do půlnoci a opíkáme♥

7. Miluji, když i přijde balíček/ dopis jsem hrozně nedočkavá, takže vždy musím zničit i obálku! :D

8. Miluji kosmetiku, modu, obchoďáky♥♥♥♥
Těch věci co miluji a nesnáším je samozřejmě víc, ale tyto věci jsou jako první co mě napadly♥
 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)