sobota 7. května 2016

Recenze #1 : Clip in hair

Než bych začla tak bych chtěla moc poděkovat Clip in hair ,že jsem měla tu možnost vyzkoušet Clip in culík. Děkuju moc! :)

O nasazovacích Clip in vlasech jsem přemýšlela už dlouho. Chtěla jsem je proto, protože když jsem byla malá měla jsem téměř dlouhé vlasy po zadek ,ale pak mě mamka ostříhala. Byla jsem na krátko, a pak už jsem se musela nechat ostříhat na krátko. Ale vždy jsem toužila po dlouhých vlasech a Clip in hair mi to umožnili, ještě jednou moc děkuji! ♥ 

Clip in hair mi poslali -  Clip in culík nejsvětlejší blond ( Mohla jsem si vybrat jakoukoliv barvu )
Culík je rovný a a60 cm dlouhý. Jeho váha je 100g.
Tento dlouhý culík z japonského kanekalonu můžete na nižší teploty žehlit a kulmovat.
Culík se nemá barvit, odbarvovat a nemají se používat různé  tonovací přelivy ! Nasazování Clip in Culíku
Udělala jsem si culík a do toho culíku jsem dala sponku s vlasy ( Viz foto )

Pak už jsem jen omotala culík pramínkem, který byl na Clip in culíku.
Nasazování culíku je velmi jednoduchý , zvládne to každý!


 POKUD BY MĚL NĚKDO ZÁJEM O CLIP IN CULÍK NEJSVĚTLEJŠÍ BLOND MŮŽETE SI JE KOUPIT ZA SUPER CENU! >> Více info: Clip in culík, nejsvětlejší blond 60cm <<



Culík je umělý, akorát se hned dokáže hodně zacuchat. Takže před nasazování vlasů je učešte a až si vlasy sundáte tak je taky učešte! Jinak se vám zaczchají, že je ani nerozčešete.Vlasy neumývám jen je češu :) S vlasy jsem spokojená a ráda je  nosím! Akorát jsem si vybrala moc světlý culík, protože moje vlasy mám tmavší, tak si z culíku musím dělat drdol nebo cop. Přes internet se hrozně blbě vybírají barvy, protože na fotce je jiná barva než ve skutečnosti.
100% japonský kanekalon je vysoce kvalitní syntetický materiál, který je k nerozeznání od pravých lidských vlasů, je to idální materiál na výrobu clip in culíků.
Japonský kanekalon má dobrou vlastnost a tou je zachování tvaru,který mu dáte,(pokud vlasy natočíte nebo vyrovnáte,zůstanou takové dokud účes nezměníte!
                                                     
Existuje i další způsob jak vlasy nasadit ( Druhý způsob jak nasadit vlasy ) ale já to tak udělat nemohla. protože by mi šli vidět moje tmavé vlasy. :) :)               

                                                                                         
Foto před a foto Po. 



2 komentáře:

  1. Ahoj, mě by zajímalo, jaká je kvalita těch vlasů co ti přišli,jsou z pravých nebo z umělých vlasů? Dál třeba taky po jaké době se začnou třepit či jaké přípravky na ně používáš, aby zůstaly vyživený - pokud jsou pravé. Taky bych ráda viděla fotku třeba zezadu s tim culíkem - jak moc je vidět přechod a tak dál. Tohle jsou informace, který by v recenzi čehokoliv měly bejt, tady jsem se bohužel dozvěděla jenom to, že jde jednoduše připnout. To je škoda :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)