neděle 8. května 2016

❤Moje sbírka balzámů na rty❤

Balzámů mám strašně moc. Nejsou to všechny, ale jsou to ty, které nejvíc používám. Mám i docela dost lesků na rty ( Někdy se chystám napsat článek i o lescích na rty..)
Chtěla bych upozornit některé lidi aby si nechali komentáře typu ,,K čemu ti to je" ,, apod. Já prostě kosmetiku a především balzámy miluji a sbírám je. :) 

1. LABELLO STRAWBERRY SHINE
 Cena: Kolem 40 kč

Tento balzám je červený a je se třpytkami.Rty krásně lehce červeně zbarvý a dodá jim lehký třpyt! Za mě je to užasný balzám!
 


2. USHAS GLOBE LIP BALM              
Cena: 30kč          
                       
Tento balzám jsem kupovala u vietnamců a na to, že je od vietnamců úžasně hydratuje! 
Krásně voní po kokosu ( Já vůni kokosu miluju ) má modrou barvu, ale vůbec nebarví! Za mě úžasný balzám! <3 :)                               

3. LABELLO HYDRO CARE
Cena: 40 kč
 Tento balzám je bez vůně a je bílý. Rty nebarví. Má hydratovat, ale spíš mi přijde, že rty vysušuje.

4. ASTRID S JOJOBOVÝM OLEJEM
Cena: Kolem 30 kč

Tento balzám úžasně hydratuje. To asi všechny od Astridu. Spíš mi trochu vadí ta vůně. Skoro všechny balzámy od Astridu mají vůni měsíčku lékařského a mě to začalo smrdět :( ale není to tak hrozný, protože rtům vyhovuje.
 5. YVES ROCHER FRAMBOISE
 Cena: Nevím, jelikož jsem tento balzám dostala.
 ( Divná fotka :D )!!
Tento balzám má růžovou barvu. Jemně rtům dodá červenkavej odstín. Úžasný balzám, akorát někdy mi vysušuje rty :(

 
6.ELLIE LIP BALM CHERRY
Cena: 30 kč

Skvělý balzám, který krásně voní a rtům dodá jemnou fialkovou barvu! Co se týče hydratace tak super !!  :) 

7. ASTRID JAHODOVÝ
Cena: 30 kč

Klasicky suprový balzám, který jsem hodně používala v dětství a do teď ho miluju :) Hydratace skvělá a vůně úžasná jahůdková, která mi připomíná léto! <3 Barvu má světle růžovou, ale nebarví :) 

8. JELENÍ LŮJ ORIGINAL
Cena: 60 kč 

Tento balzám jsem si kdysi koupila, protože jsem rty měla úplně suché a žadný jiný balzám nepomáhal.Tento mi pomohl. Voní krásně a nebarví. Je velkej a na rtech vydrží hodně dlouho, protože je takový hodně ,,mastný".



 9.BABY LIPS PINK PUNCH
Cena: 80 kč

Tento balzám byl všude. Všichni ho měli a všude se o něm mluvilo. Já si ho taky musela koupit! :D Balzám je růžový, krásně voní, a dodá rtům jemnou růžovou barvu. Někdy rty vysušuje.





















10. BABY LIPS CHERRY ME.
Cena: 80 kč

První byl pink punch a pak jsem si musela koupit cherry me :D ... Balzám je do červena, rtům dodá krásnou jemnou barvu a nádherně voní! <3 Někdy rty vysušuje..
 

















11. DERMA
Cena: Všechny 3 balzámy kolem 30 kč

Tyto balzámy jsem kupovala v Tescu a byly tři a byly za super cenu! :) Trošku mě zklamaly, protože jsou hodně tuhý a když chci aby mi balzám déle vydržel musím si dát větší vrstvu. Aloe Vera balzám úžasně voní. Já si je dávám když jdu spát a do rána mi rty krásně hydratují. ! :)) Žádný nebarví.














Tohle byl trošKu delší článek, ale snad se Vám líbil! :)
 

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)