úterý 24. května 2016

Jaká byla svatba?

Dne 21.5.2016. Měl můj bratr svatbu v Karvině přesněji Dvůr Olšiny. Chtěla bych vám napsat jaké to bylo - moje pocity. 
Já a mamka jsme vstávaly v 4:00 ráno, aby jsme vše stihly. Babička,brácha,taťka vstávali o něco později. V pátek mi mamka dělala natáčky a ráno jsem si je dávala dolů, a měla jsem je pěkně kudrnaté. Dochystala jsem si všechny věci a dala do kufru. Pak jsem se nasnídala a čekala na ostatní. Asi cca o třičtvrtě na šest jsme odjeli do Ostravy. Do Ostravy jsme přijeli kolem půl sedmé, počkali jsme na bráchu a jeli do Karviné. Jak jsme přijeli tak jsme s mamkou hned šli do pokoje( měli jsme 10 lůžkový byla jsme tam celá rodina ), kde bylo líčení a kadeřník. Mě líčila vyzážistka Martina a byla jsem spokojená. Mamku taky líčila a pak jí kadeřník upravoval vlasy. Pak jsme se šli všichni převléct do šatů a šli jsme se upravit. Pak jsme šli ven, připravili tam pro nás snídani tak jsem si dala jogurt.Kolem 11hod. ráno byl obřad, který byl moc krásný. Mamka brečela, brácha měl slzy v očích a já taky, ale slzy jsem držela v očích. Všechno jsem točila na mobil. Po obřadu jsme  se šli fotit a pak šli na oběd, který byl výborný. Pak se jela nevěsta s ženichem fotit do Ostravy a jak přijeli tak se začal rozkrajovat dort. Také byl výborný. Odpoledne jsem si povídala s lidmi, kteří tam byli a pak jsem šla nachvíli jezdit na poníka. Samozřejmně jsem se z šatů převlékla a po jízdě zase oblékla. V podpatkách a v šatech jsem byla do večera. Večer jsme šli tančit ( teda všichni ostatní kromě mě :D ) bylo tam plno jídla, které bylo dobré. Šla jsem spát okolo půlnoci a vstávala jsem okolo 9hod. ráno pak jsme šli na snídani a asi v 11:05 jsme jeli domů a domů jsme přieli kolem půl jedné :)
Mé pocity jsou krásné - bylo to dojemné a svatbu jsem si moc užila, nikdy na ní nezapomenu. Bylo to fakt nádherné!♥

3 komentáře:

  1. Hezky si to popsala,ja jsem na žádné svatbě nikdy nebyla:/:)
    Škoda ze jsi nepřidala nějakou fotku,ale chápu že co se týče rodiny je třeba moc soukromé :)) ale jinak hezky článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky si to popsala,ja jsem na žádné svatbě nikdy nebyla:/:)
    Škoda ze jsi nepřidala nějakou fotku,ale chápu že co se týče rodiny je třeba moc soukromé :)) ale jinak hezky článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda bych přidala, ale nemůžu no :/ max můžu přidat fotku jak jsem vypadala :) tak mrkni ještě dnes to sem přidám :) Určitě se někdy dostaneš mě je skoro 14 let a na svatbě jsem byla poprvé je to krásné, ale hlavně dojemné, takže na svatby bych nemohla chodit nějak často :(. Jinak děkuju moc ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)