středa 25. května 2016

♥Moje sbírka kosmetiky ♥ ( Fotka )

Předem vás chci upozornit, aby jste si nechali komentáře typu ,, k čemu ti to je " ,,zkazí se ti to" apod.
Já kosmetiku miluji a sbírám ji, jak vidíte :D Kosmetiku sbírám už od mala. Ptáte se, proč mám tolik věcí na pusu? ( obličej ) odpovím vám jednoduše, už od mala mám hodně problematickou pleť prostě jsem se sní nedomluvila, a tak jsem vyzkoušela plno nových věci a jak vidíte vyhovujou mi! <3 krémy a čistící vody,masky, gely mám spíše od ORIFLAME a od AVONU, protože mi věci od nich vyhovují. Jednou mi mamka koupila z drogerky nějakou čistící vodu ( když jsem byla menší měla jsem horší problémy než mám teď ) vodou jsem si vyčistila pleť večer a ráno jsem se vzbudila a byla jsem celá olezlá vyráškama, no pak jsme samozřejmně obcházeli kožní ( ještě, že byly týdenní prázdniny :D ) kožní mi předepsal nějakou mastičku, která mi pomohla a teď mi pomáhá snad vše co si koupím♥
Prosím, než se podíváte pořádně na tu fotku mé sbírky, tak se nelekněte mám toho požehnaně, ale jak říkám sbírám kosmetiku, každý máme jiné záliby, které milujeme. :)

6 komentářů:

  1. To já mám v kosmetické taštičce jen ty nejzákladnější nutnosti :)

    OdpovědětVymazat
  2. No spis by me zajímalo jak dlouho trvá než každou věc co mas použiješ aspoň jednou..
    Jinak mám 1 řasenku a 1 tužku na oči a jsem bohatě spokojena, tohle kvantum nikdy vlastnit nebudu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to dělám tak, že si něco koupím pak to nějakou dobu používám a pak to střídám. Jak říkám, ty to nechceš vlastnit, ale ja jo protože kosmetiku miluju xD víš najde se i plno jiných lidí co toho mají 5x víc :)

      Vymazat
  3. To mi nepříjde až jako tak velká sbírka, vidím tam hodně pečující kosmetiky, vlastně jenom pár laků na nehty a celkově to není až tak hrozné, i když se to možná na první pohled zdá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pečující kosmetiku moc miluju! :D proto jí mám tolik :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! :)