úterý 24. května 2016

Recenze #3 : Produkty od Parfums.cz

BIO OLEJ NA TĚLO
Já oleje na tělo moc nepoužívala, ale zkusila jsem tento vzorek od značky KNEIPP a je úžasný! Krásně voní, na tomto oleji mi akorát trošilinku vadí, že trvá docela dlouho než se vsákne do těla. Když mi tento vzorek oleje přišel, tak jsem vůbec nevěděla co to je, protože je to Polsky :D mám tu více vzorků v jiném jazyce, ale to vůbec nevadí. 
100ml oleje - cena se pohybuje kolem 175 Kč.











 PARFÉM DIVIN DE CAUDALIE
Úžasný parfém, který krásně voní. Mojí mamce taky hodně voní a přemýšlím, že bych jí ho koupila k narozeninám. Fakt krásná jemná vůně.
Cena tohoto parfému ( 50 ml ) se pohybuje okolo  1 059 Kč
PARFÉM SI KUPTE ZDE 













 CAUDALIE INTENZIVNÍ HYDRATAČNÍ KRÉM PRO VELMI SUCHOU PLEŤ
Skvělý hydratační krém, který mi hodně pomohl.Příjemně voní. Vůně mi něco připomíná, ale nevím co :D 
Cena tohoto bezvadného krému se pohybuje okolo 539 Kč
KRÉM SI KUPTE ZDE 











NUXE LIFTINGOVÝ KRÉM NA OČNÍ OKOLÍ
Tento krém mi voní po nějakých bylinkách, ovšem zase nevím po jakých. S krémem jsem spokojená. 
Cena se pohybuje okolo: 530 Kč
Jen vám chci říct, jestli si myslíte, že tyto produkty jsou až moc drahé, tak se nedivte. Jsou to produkty, které skutečně pomáhají.
KRÉM SI KUPTE ZDE







 NUXE KRÉM PRO NORMÁLNÍ AŽ SMÍŠENOU PLEŤ
 Krém do hloubky vyživuje a hydratuje pleť. Pleť je díky tomuto krému chráněná a navíc příjemně voní.
Cena se pohybuje okolo: 470 Kč
KUPTE KRÉM ZDE 












 DERMACOL VYPÍNACÍ GEL NA BOKY A HÝŽDĚ
Gel akorát na minimum zpevní hýždě nebo boky, ale není to nic extra. Cena se pohybuje okolo: 184 Kč
KUPTE GEL ZDE 











CAUDALIE  VIN EXPERT DENNÍ ROZJASŇUJÍCÍ SPF 15
Francouzská přírodní kosmetika. Vysoce kvalitní! Jsem spokojená.
Cena se pohybuje okolo: 1 029 KČ
KUPTE ZDE 





 


3 komentáře:

  1. Ten hydratacni krém by se mi hodil,mám strašně vysusenou pleť:D
    O té francouzské kosmetice jsem slyšela,mamka od ní něco měla,mám takový dojem :)
    Jinak tvůj blog je super :)) jen zkus vylepšit zobrazení pro mobil,u jednoho článku si měla strašně světle písmo)) nevím jestli to je tím zobrazením nebo to takhle má byt:) jinak vážně pěkné :)
    essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém určitě vyzkoušej mě pomohl snad jak nejvíc mohl :D Francouzská kosmetika je super:)) byla jsem překvapená..Děkuju moc zkusím to vylepšit ♥ taky máš pěkný blog♥

      Vymazat
  2. Ten hydratacni krém by se mi hodil,mám strašně vysusenou pleť:D
    O té francouzské kosmetice jsem slyšela,mamka od ní něco měla,mám takový dojem :)
    Jinak tvůj blog je super :)) jen zkus vylepšit zobrazení pro mobil,u jednoho článku si měla strašně světle písmo)) nevím jestli to je tím zobrazením nebo to takhle má byt:) jinak vážně pěkné :)
    essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)