středa 9. listopadu 2016

Garnier Pure - Čistící gel proti nedokonalostem - Notino.cz

Kosmetika Garnier  - široká nabídka, inovativnost, dostupnost. Celosvětově uznávaná kosmetická značka Garnier spadá do portfolia skupiny L'Oréal, která ve své divizi zákaznických produktů zahrnuje například také Maybelline a samozřejmě L’Oréal Paris. Do skupiny patří i mnoho dalších hvězd průmyslu souvisejícího s krásou, mimo jiné Lancôme, Vichy, La Roche-Posay, Kérastase, Redken nebo Matrix.Značku Garnier založil v roce 1904 ve francouzském Blois chemik Alfred Amour Garnier, který vyvinul inovativní tonikum na přírodní bázi, využívající pozitivní vlastnosti rostlin. Značku později koupila skupina L’Oréal


 Čistící gel mi přijde fajn. Krásně pleť vyčistí a zanechá jí krásně jemnou. Odstraňuje přebytečný kožní maz a make-up. Gel používám tak, že pumpičku několikrát zmáčknu a gel mám na ruce. Poté si gel dám na pleť a čistím ho čistící houbičkou z Avonu, která má takové mini štětinky, které krásně vyčistí až do hloubky. Po aplikaci není pleť vysušená, ale i tak ji radši mažu krémem. Bez krému bych se už asi neobešla, proto ho používám, i když pleť není vysušená. Co úplně nejvíc miluji na tomto gelu je to, že když si gel spláchnu s obličeje, tak krásně chladí. Takže gel si určitě pořídím na léto, kdy mi bude horko a já použiji tento chladící gel! Obsahuje totiž extrakt z eukalyptu a antibakteriální kyselinu salicylovou.
Krásně pleť vyčistí a snaží se "ničit"  akné. Když budete pleť čistit hlavně se zaměřte na bradu,nos a čelo. Používám každý večer.
Gel je průhledný. Také obsahuje peelingovou složku, která hloubkově čistí póry a rozjasňuje pleť. Výsledkem je dokonale čistá pleť bez známek černých teček nebo akné.
Mé hodnocení: Gelů používám víc a musím říct, že jsou všechny stejné. Protože každý gel co mám vyčistí a rozjasní pleť, prostě taková klasika. Ale určitě to není něco z čeho bych se posadila na zadek a taky to není něco po čem Vám zmizí všechno akné. Akorát mě překvapilo, že gel chladí, což je velmi příjemné Od tohoto gelu jsem čekala trochu víc, ale jsem spokojená i s tím co je. 
Gel si můžete koupit na e-shopu Notino.cz 

1 komentář:

  1. Vypadá docela dobře, ale nevím jestli bych si ho koupila.
    Můj blog: Beauty by K. + a na blogu probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)