středa 30. listopadu 2016

Nivea - Micelární voda a balzámy na rty NEON EDITION

Ahoj, dnes budu recenzovat: Micelární vodu a dva balzámy na rty, které mi v rámci spolupráce zaslala NIVEA.
S Niveou jsem nadevše spokojená a používám jí od mala. Vyhovují mi všechny krém, šampony atd. Tak uvidíme co tyto produkty! Zařadí se do mých oblíbených?! 💓💕💙


Začnu micelární vodou. Celým názvem je Zklidňující pečující micelární voda. Micelární vody mám ráda, taky že jich vlastním obrovské množství! 😀😂
Má takovou příjemnou a jemnou vůní, která není nijak silná, takže pro ty co nemají rádi moc voňavé, tak je ideální.Od micelárky se má očekávat tohle:  Bez parfému. Šetrně odstraňuje make-up, hloubkově čistí a hydratuje, Pomáhá redukovat začervenání, napjatou pleť a vysušování.
Bez parfému je. Odstraňuje make-up jako normální micelárka, tudíž odstraní takže s odstraňování make-up nemám problém.. Také musím říct, že splňuje to, že hloubkově čistí a hydratuje. Po použití micelární vody nemusím používat nějak extra hydratační krém. Někdy si dokonce i pleť nemažu hydratačním krémem, protože tato  micelární voda krásně hydratuje! Vůbec nevysušuje. S touhle micelárkou jsem spokojená klidně bych si ji koupila znovu. 💜💜💘💖💕
Micelární vodu seženete myslím, že v DM drogerii a v různých teta drogeriích..

Balzámy na rty NEON EDITION
Miluji balzámy na rty! Vlastním jich obrovskou sbírku! ( někdy možná sepíšu článek o mých všech balzámech - je jich straaašně mooc! )
Od Labella mám balzám, který se jmenuje HYDRATE. Tyto NEON BALZÁMY jsou úplně stejné. Jak ve vůni, která je příjemná tak i v tom, že je balzám úplně tejný. Teda aspoň mě to tak přijde! Každopádně tyto HYDRATE balzámky mám moc ráda. Ty se vždycky hodí! Hlavně teď do té zimy! Já mám jen dva ( fialový, růžový jak vidíte na fotce ) je jich víc, ale bohatě mi stačí tyto, když jsou všechny stejné.. Akorát to mohli udělat tak, že každý barva by měla jinou vůni, ale tak nevadí. Co se týče hydratace, tak je super. Rty mi ochrání v těchto mrazech, když jsou. A rty nemám nijak popraskané ani vysušené. Mám je krásně hydratované, vyživené a chráněné před popraskáním!!
Takže spokojenost😊😋 mám ráda celkově všechny balzámy od Labella co vlastním..💜
Tyto balzámky seženete v DM drogerii myslím, že do 60 Kč. Když jsem tam byla, tak jsem to narychlo oběhla a vůbec jsem nezaregistrovala cenu balzámu, ale myslím, že do těch 60 Kč..



Zaujala Vás spíše micelárka nebo balzámy?

2 komentáře:

  1. Niveu mám ráda, co se péče o pleť týká. Preferuji micelárky a momentálně kombinuji novinku od L'orealu a Garnier. Až je vypoťrebuji, určitě vyzkouším i Niveu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Micelárku od Nivei mám taky ráda, ale raději používám tu od Garnier. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)