neděle 20. listopadu 2016

Miss Sporty - Rtěnky a laky na nehty

Určitě každý z Vás zná kosmetickou značku MISS SPORTY. Jak už z drogérie DM nebo z různých jiných drogérií a tak. Nově s Miss Sporty spolupracuji. Zaslali mi produkty, o kterých Vám dnes něco řeknu.



Kolekce Wonder Metal. ( Novinka )
Miss Sporty mi zaslali 4 rtěnky. Jde o odstín: 300 Incredible Red, 203 Wonder Fuchsia, 101 Nude Power, 201 Fantastic Blush. Rtěnky jsem měla několikrát na sobě a musím říct, že lepší rtěnky neznám ( To nepoužívám rtěnky ) Jestli má jít o pigmentaci, tak za mě určitě suprová. Rtěnky vaše rty vybarví do krásných barviček. Každá tato rtěnka vydrží na rtech perfektních 6 hodin! To ale jen, když nejíte a nepijete. Jinak je jasné, že se barvička bude smívat, když budete jíst a pít. Rtěnka nevysušuje! Vaše rty pomůže dostat se zase do formy! Dodí jim super bohatou barvu a dlouhotrvající lesk.
Každou rtěnku pořídíte za úžasných 69,90 Kč!



Laky na nehty Wonder Metal
Jedná se o odstíny : 010 Ultra Silver, 030 Wonder Copper, 040 Super Purple.
Holky, i výživný restart si zaslouží i vaše nehty! Dopřejte vašim nehtíkům pečující vrstvy těchto barevných super hrdin. Wonder Metal lak byl speciálně vytvořen, aby se postaral o nehty mnohem lépe než klasický lak na nehty!
Laky na nehty jsou opravdu krásné! Na nehtech mi vydrželi po dobu 4-5 dnů. Pak se už začli různě olupovat a tak. Já vlastním dvě krásné barvičky, ze kterých mám opravdu radost! Líbí se mi oba dva! 
A schnou velmi rychle!
Dodají nehtům krásný zrcadlový efekt. Příjemný na dotek! Jejich cena se pohybuje okolo 49,90Kč.






 


Všechny tyto produkty seženete v DM drogerii.

Který produkt Vás nejvíce zaujal?

2 komentáře:

  1. Ty laky na nehty vypadají fakt skvěle!
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o voucher na 700 Kč :).

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnky od MS jsoi fajn, ale tady mě daleko více oslovily laky. Vypadají moc hezky! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)