pondělí 7. listopadu 2016

MAKEUP REVOLUTION - RTĚNKA MAKE IT RIGHT- Notino.cz

Projížděla jsem stránku/ e-shop Notino.cz a hned na první pohled mě zaujala tato rtěnka.
Asi jsem blázen, ale miluji tmavé barvy obzvlášť rtěnky! Je samozřejmé, že je třeba nenosím do školy..
Nosit ji budu hlavně třeba na nějaký akce co se týče karnevalu ( Pokud nějaký bude :D ) nebo ještě uvidím. Asi bych vypadala jako blázen, ale znám holky nebo youtuberky, které tyto barvy nosí.
Tohle je moje první věcička od MAKEUP REVOLUTION. Do budoucna se chystám, si pořídit i nějakou tu paletu ( už mám vybranou ♥ )


Tak a jdeme k rtěnce. Rtěnka má krásné jednoduché balení. Hmotnost rtěnky je 3,8g.
Na balení najdete nápis MAKEUP REVOLUTION. A nahoře takovou část vyznačenou, jakou má rtěnka barvu. Rtěnka je docela krátká, ale odpovídá ceně, která je 49 Kč. Za tu cenu, no neberte to!
Recenze na tuto rtěnku jsem slyšela ne moc dobré. Třeba, že rtěnka vysušuje. Mě to teda nepřijde. Rtěnka mi přijde krásně vláčná a vůbec nevysušuje.Někdo tam psal, že vysušuje proto, protože je matná. Rtěnka není matná! Alespoň ne můj odstín!  Jinak co bych dodala příjemně voní.


Co mi přijde normální, třeba že se rtěnka rozmazává. Určitě Vám na rtech nevydrží, když budete jíst. Schválně jsem zkoušela si dát rtěnku před jídlem. Po jídle byla rtěnka dole a taky tak trošku rozmazaná.

 Co se týče pigmentace, tak je taková normální na tu cenu. Jak vidíte na fotce, tak není nějak velká
(Rtěnku jsem přejížděla několikrát ) na rtech není zas tak tmavá, spíše taková světlá fialová. Takže krytí nic moc, ale jak říkám na tu cenu normální.

Rtěnka stojí pouze 49 Kč, což mi přijde úplně super cena. Ceně přesně odpovídá jak už v hmotnosti, tak v pigmentaci a výdrži. Hydratace je docela dobrá jak u nějakého balzámu, ale určitě rty nevysušuje! Nevytváří žádné cucky, jak jsem se dočetla v recenzi na stránce Notino.cz


Je mnoho odstínů. Určitě koukněte a vyberte si ten svůj! Na Notino.cz

Co říkáte na rtěnku?
Líbí se Vám?

6 komentářů:

  1. Osobně se mi líbí, ale nezkoušela jsem ji - tudíž soudit nemůžu :D Ale mám zrovna doma nějakou podobnou, taky v takovém podobném fialovém odstínu a jsem s ní moc spokojená. Občas je taková trošku výraznější barvička fajn :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá barvička. Na mě hodně tmavá, mám ráda spíš přirozené odstíny, ale tobě sluší :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Super barva! Mě by tento odstín nejspíš neslušel.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  4. Barvička je to sice krásná, ale odradila by mě ta pigmentace :) u mě vede ve fialových odstínech rtěnka od Rimmelu 120 Cutting Edge

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju tyhle netradiční odstíny rtěnek a celkem se v nich vyžívám. Žiju na malém městě a ty pohledy lidí mě doslova baví :D

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek chtela jsem si ji koupit ale ta pigmentace me odradila ��☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)