sobota 12. listopadu 2016

Toaletní voda - Salvatore Ferragamo - Incanto Bloom- Notino.cz

Salvatore Ferragamo Incanto Bloom New Edition je dámská květinová vůně určena pro městské ženy, které rády čerpají svoji energii v přírodě. Pro vůni Salvatore Ferragamo Incanto Bloom New Edition je charakteristické zejména aroma sladkých malin a čajové růže.
 Parfémy Salvatore Ferragamo | Salvatore Ferragamo – Milovaly ho hvězdy Hollywoodu díky jeho módním nápadům a neotřelému designu bot. Salvatore Ferragamo byl, a dodnes je, módní ikonou italského původu, která se nebála vyzkoušet nové materiály obuvi a která světu přinesla nové unikátní styly. V jeho muzeu ve Florencii je dnes vystaveno přes 10 000 jeho originálních modelů bot. Po smrti Salvatora Ferragama v roce 1960 rodina pokračovala v jeho odkazu výroby vysoce kvalitní obuvi, doplňků a značkového oblečení. Na jeho počest pak v devadesátých letech představila první okouzlující parfémy Salvatore Ferragamo Pour Femme a Salvatore Ferragamo Pour Homme.
 Když jsem si objednávala kosmetiku z Notino.cz tak jsem nemohla zapomenout ani na tento parfém! Objednávala jsem cca asi před 1-2 měsíci, tak jsem si mohla vybrat nějaký vzoreček zadarmo. Nedalo mi to, a já musela vyzkoušet tuto vůni SALVATORE FERRAGAMO INCANTO BLOOM. Vůně voněla hlavně mojí mamce a tak mě poprosila jestli bych ji neobjednala tento parfém ve větším. Mamka chtěla tento "tester" protože je to normální parfém, akorát nemá krabičku a vršek parfému. Je výhodný, protože je levnější než ten s krabičkou a vrškem. Mojí mamce to, ale nevadí proto si vybrala tento tester. Z vůně je nadšená. Vážně krásně voní! Samozřejmě mě taky, je to taková krásná květinová vůně. Výdrž je taková normální. Vydrží tak půl dne. Pak se musíte zase znovu nastříkat.

Složení:  

Hlava
frézie, květ grapefruitu
Srdce
malina, champaca, čajová růže
Základ
kašmírové dřevo, pižmo



 Toaletní vodu Vám můžu jedině doporučit, protože ji mám ráda jak já, tak i mamka a věřte vážně krásně voní! Když tak si k objednávce přihoďte vzoreček a uvidíte!
Tester stojí 459 KČ a koupit ho můžete na Notino.cz


0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)