pátek 3. března 2017

Avon Luck for Her parfémovaná voda pro ženy

Avon Luck for Her parfémovaná voda pro ženy♥
Tento parfém jsem dostala asi na moje narozeniny a už ho tam mám vážně trošku. Proto jsem se rozhodla na něj napsat recenzi. Vůně je taková hodně sladká, né každému voní. Třeba mojí mamce moc nevoni, protože je hodně sladká. Doporučila bych jí spíše těm, kteří mají rádi hodně sladké vůně.

Složení:

Hlava

červené bobule, bergamot, mandarinka

Srdce

královna noci, bílé květiny

Základ

santalové dřevo


Charakteristika vůně  je: probouzející pocity radosti, štěstí a chutě do života. Prezentujte se jako skutečná dáma. Prafém používám skoro furt, protože vůně mi hodně sedne a krásně mi voní.  Má krásný, zajímavý flakonek.
Smyslná a pojivá vůně, která k sobě přiláká pohledy všech mužů kolem vás.

Podle mě se vůně hodí spíše na nějaké večery, na rande, ale také jí můžete používat jako já - VŽDY!
Vůni jsem si zamilovala hned co jsem ji objevila.
Vůni AVON LUCK FOR HER si můžete zakoupit na Notino.cz za 336 Kč.




3 komentáře:

  1. Mě odrazuje vždycky cena za voňavku, ale jednou si jí taky chci pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, tak to je na té stránce levnější než v Avonu myslím. Tak to si jí pak koupím, protože voní krásně. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)