pátek 10. března 2017

Ziaja Cucumber hydratační a zklidňující krém s vitamínem A a E

♥Ziaja Cucumber hydratační a zklidňující krém s vitamínem A a E dodá pleti potřebnou hydrataci a zklidnění. Pleť je po nanesení krému viditelně pružnější, hebká a dokonale vyživená. Osvěžující složení vzpruží i unavenou a mdlou pleť. Hydratační krém Ziaja Cucumber má lehoučkou konzistenci, která neucpává póry a perfektně hydratuje. Dopřejte své pleti krásný a zdravý vzhled s krémem Ziaja Cucumber!♥


Krém krásně voní. S jeho hydratací jsem vážně spokojená, protože opravdu hydratuje. Krém mám strašně ráda a téměř pořád ho používám. Krém je určený pro mastnou až smíšenou pleť. Já mám mastnou pleť a krém mi vyhovuje. Nedělá to, že by mastil pleť. Krém je také určený, když máte zarudlou nebo podrážděnou pleť. Krém používám ráno a večer na vyčištěnou pleť a hned se vstřebá..
Rozhodně ho vyzkoušejte!
Seženete ho na Notino.cz

0 comments:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)