sobota 25. března 2017

Niceboy VEGA+ - Kamerov.cz

♥ V rámci spolupráce mi e-shop Kamerov.cz zaslal kamerku Niceboy VEGA+. Jak jsem s kamerou spokojená?

Kamerka vzhledově vypadá opravdu hezky. Jak mi přišla, nevěděla jsem vůbec co k čemu patří. :D
Ale přece jenom jsem na to nějak přišla.

V balení najdete:
  • vodotěsný obal (připojitelný k dalšímu příslušenství)
  • otevřený držák (připojitelný k dalšímu příslušenství)
  • nabíjecí kabel
  • úchyt na řidítka
  • baterie
  • nalepovací úchyt (například na helmu)
  • redukce na 1/4 závit
  • 4 popruhy na přichycení
  • manuál v CZ
  • sada úchytů pro připojení obalu a držáku k dalšímu příslušenství
Balení neobsahuje microSD kartu.


Niceboy VEGA+ je skvělá outdoorová a sportovní kamera, která natáčí ve FullHD 1080P při 30fps (1920x1080) a pořizuje až 12M fotografie. Výborně ji využijete pro záběry ze všech možných (nejen) adrenalinových sportů, jako je lyžování, surfování, potápění, paragliding a spousta dalších nebo také pro natáčení Vašeho cestování.
Niceboy VEGA+ má navíc již vestavěný WiFi modul, který komunikuje s aplikací Ez ICam ve Vašem mobilním zařízení či tabletu a tím umožňuje pozorovat snímaný obraz nebo kameru ovládat.



S kamerou se natáčí i fotí velmi dobře. Není to nic složitého, protože i já jsem se bála, že to bude nějaké těžké, ale není. Tlačítko vypnout/zapnou najdete hned vepředu. A na boku se nechází tlačítko připojení k wifi a to další jestli chcete natáčet nebo fotit, nebo pokud chcete fotku či video smazat.  Navíc kamera se dá ovládat pomocí aplikace Ez iCam!
 
  >>> Vodotěsné
pouzdro do 30m <<<<  Kamera je dodávaná s bohatým příslušenstvím, mezi které mimo jiné patří, vodotěsný kryt, držák na kolo, úchyty na helmy/přilby a spousty dalších.

Kamerka je za skvělou cenu a to jen za 1990 Kč! Koupíte ji na e-shopu KAMEROV.CZ

4 komentáře:

  1. Kameru mám doma za 1000 z Alzy. Určitě bych v rámci spolupráce netvrdila, jak je cena 1990 krásná.

    OdpovědětVymazat
  2. Tu pepa lásko vrať se mi ������

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)