pátek 17. března 2017

Ziaja Slim zeštíhlující tělový gel na strie - Opravdu funguje?

♥Ziaja Slim zeštíhlující tělový gel na strie pomůže výrazně zesvětlit a redukovat výskyt patrných strií. Přípravek stimuluje přirozenou pružnost pokožky. Ziaja Slim zeštíhlující tělový gel stimuluje syntézu kolagenu a elastinu, čímž výrazně napomáhá k pevnější a pružnější pokožce. Přípravek je vhodný jako prevence ztráty pevnosti a výskytu strií, stejně jako přípravek bojující s již vzniklými striemi.♥


Gel jsem chtěla vyzkoušet a také vyzkoušela. Gel příjemně voní a krásně se rozetírá, avšak musíte čekat trošku déle než se krém vstřebá. Redukuje celulitidu a hydratuje pokožku. Redukuje hluboké i nové strie. Já s tím teda moc velký problém nemám, ale i tak jsem gel vyzkoušela. Úplně krásně zpevňuje pokožku, to je ten důvod proč jsem gel chtěla vyzkoušet. Jestli opravdu tu pokožku zpevní, protože většina gelů nic nedělá, ale tento pokožku zpevní, ale gel je rychle pryč, takže pokud by jste chtěli gel vyzkoušet doporučuji koupit třeba dva, aby byl ten výsledek opravdu efektivní.
Co jsem četla recenze, tak většina lidí je spokojená a já se k nim přidávám, akorát by gel mohl být ve větším balení, ale to už je maličkost..


  • alantoin - regeneruje pokožku, zvláčňuje
  • forskolin - podporuje proces spalování podkožního tuku a zabraňuje dalšímu ukládání tukových buněk, redukuje celulitidu, zlepšuje pružnost pokožky
  • jojobový olej - dodává pokožce pružnost a zjemňuje jí


  • Jak aplikovat:

    Naneste na postižené místo 1-2 x denně, nejlépe ráno a večer a vmasírujte. Přípravek je vhodný jako prevence ochabování kůže a vzniku strií během těhotenství a při redukčních dietách


    GEL SI MŮŽETE ZAKOUPIT NA NOTINO.CZ

    0 comments:

    Okomentovat

    Děkuji za každý komentář! :)